?: Jeg har et PC kabel til min 6210 -
Fra : p k c

Dato : 22-06-01 20:37

hvilket prg. kan jeg bruge for at lægge tlfnr ind på simkortet ?

Hvilket kalender prog. er det mest simple man kan finde til at synkronisere
med ?

Boat4You.dk / Per Krabbe

Fra : MADS POULSEN

Dato : 22-06-01 23:51

" p k c" <pkc@boat4you.dk> skrev i en meddelelse
> hvilket prg. kan jeg bruge for at lægge tlfnr ind på simkortet ?
Nokia data suite, logomanager, oxygen phonemanager.. +mange andre..

> Hvilket kalender prog. er det mest simple man kan finde til at
synkronisere
> med ?
ik helt klar over det, men data suite´en kan vist også gøre dette...

Mads.

Fra : --==JKADK==--

Dato : 23-06-01 03:18

" p k c" <pkc@boat4you.dk> wrote in message
> [...]
?

> Hvilket kalender prog. er det mest simple man kan finde til at

Prøv på Nokia`s side .. der ligger den bedste software du kan få
til din telefon .. og den er gratis !
Hvorfor tjekker du ikke der som det første ? ville det ikke være
nærliggende ?

Fra : p k c

Dato : 23-06-01 07:22

(Jeg har data suite) - mit ? var: hvilket kalenderprg. er det MEST simple
man kan finde........

Det er beklageligt at der er så mange der efterhånden har adsl/"allways on"
og hvad det ellers hedder - det giver så mange irrelevante kommentarer - men
på den anden side hvs det er den eneste kommunikation de har med omverdenen
såååå ........

Er der nogen der har svar på mit ? så hører jeg gerne - ellers - så - er jeg
sådan ligeglad med de kommentarer der kan komme.

nyhedsmeddelelse:9h06qp$4tl$1@news.inet.tele.dk...

Fra : ®.@.Nielsen.

Dato : 23-06-01 11:20

" p k c" <pkc@boat4you.dk> skrev:
> (Jeg har data suite) - mit ? var: hvilket kalenderprg. er
> det MEST simple man kan finde........

Jeg bruger pt. Microsoft Outlook 2000, det virker rimeligt godt, dog kan
man ikke redigere de enkelte punkter 100%. Fx. kan man ikke indstille
telefonen til at ringe ved de enkelte aftaler og man kan ikke redigere i
dybden i telefon numrene.
Til at redigere numre på telefonen bruger jeg Nokia Phone Editor v4.0 ,
den kan dog heller ikke redigere helt i dybden af de enkelte tlf. numre,
men det er tæt på.

Hent Nokia PC Suite 4.0 her:
http://support.forum.nokia.com/support/Nokia6210PCSuite4.05.exe
Hent modem setup her: