Skærme
Fijala 3554
Ny dell 20"?
Fra : Johs32

Dato : 09-10-06 13:37

Er der ikke kommet en ny udgave af dell's 20" widescreen skærm:

Dell UltraSharpT 2007WFP 20.1" Widescreen LCD

Den koster ca 4500. Den gamle version mener jeg man kunne få for 3500 og der
så vidt jeg kan se er der ikke andet forskel end at den nye hedder 2007
mens den gamle hed 2006.

Nogen som ved noget om denne nye version blot er den gamle i en dyrer
indpakning?

Mvh
JOhs

Fra : Michaelbs

Dato : 09-10-06 13:54

"Johs32" <dfgdg@dsf.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> 2007 mens den gamle hed 2006.
>
> Nogen som ved noget om denne nye version blot er den gamle i en dyrer

Den gamle hed 2005, ikke 2006, så vidt jeg ved.

Jeg har læst at den ER forbedret. og man har lige kunnet få den for 3500kr.
Ringer man til Dell, kan man sikkert overtale dem til at sælge til
kampagneprisen.

mvhh Michael

Fra : Johs32

Dato : 09-10-06 14:21

"Michaelbs" <michaelschouFjerndette@xn--privatfjernogsdette-exb.dk> skrev i
en meddelelse news:452a467b$0$3562$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> [...]
>
> Jeg har læst at den ER forbedret. og man har lige kunnet få den for
> 3500kr. Ringer man til Dell, kan man sikkert overtale dem til at sælge til

Ok inde på deres forum er der en tråd på knap 100 sider som beskriver at den
lider af et color banding problem, har ikke kunne finde noget (pålidelig)
information om hvorvidt dette er korrekt og om det eventuelt er blevet løst.
Nogen som kender noget til denne fejl?

Mvh
JOhs

Fra : Erik W.

Dato : 09-10-06 16:28

> [...]
> (pålidelig) information om hvorvidt dette er korrekt og om det eventuelt
> er blevet løst. Nogen som kender noget til denne fejl?

Ja - den fejl skulle være rettet. Du kan læse en test og diskussion af
skærmen på http://flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?t=1491
Hvis du læser hele diskussionen igennem bliver du meget klogere. Jeg har
selv købt skærmen til 3500kr. i fredags og venter nu på at den bliver
leveret.

Mvh Erik W.

Fra : Main

Dato : 09-10-06 16:38

"Erik W:

> [...]
> Hvis du læser hele diskussionen igennem bliver du meget klogere. Jeg har
> selv købt skærmen til 3500kr. i fredags og venter nu på at den bliver

Hvordan fik du den til de 3500? Var der kampagnepris stadig i fredags?

Main

Fra : Erik W.

Dato : 09-10-06 17:32

"Main" <doeFJERN@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> "Erik W:

> Hvordan fik du den til de 3500? Var der kampagnepris stadig i fredags?

Undskyld - Jeg har læst forkert. Jeg troede snakken handlede om 2007FP. Jeg
ringede for at bestille den i fredags og fik tilbudt 2007WFP til 3400 altså
100kroner billigere end 2007FP.

Mvh Erik W.

Fra : Johs32

Dato : 09-10-06 16:57

"Erik W." <Erik.W@surfmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvis du læser hele diskussionen igennem bliver du meget klogere. Jeg har
> selv købt skærmen til 3500kr. i fredags og venter nu på at den bliver

Han skriver ikke noget om at fejlen er rettet. Han nævner blot at den han
har testet (som iøvrigt ikke er en 2007 20.1 WFP) åbenbart ikke har dette
banding problem:

"Der har været en del forlydender om banding på Dells nye FP serie, men
dette eksemplar er åbenbart gået fri"

Men han skriver ikke noget om at problemet faktiske er blevet løst, og kan i
teorien blot have været heldig at have modtaget en som ikke har dette
problem.

Tror personligt jeg venter til der kommer mere pålidelig fakta i denne sag
og vil tjekke alternative mærker.

Mvh
Johs