Captain Cook - et nyt navn
Fra : Anders Hansen

Dato : 09-10-06 07:15

Jeg er på lidt af en opgave. Målet er at købe en gave, der skal
være cd med Captain Cook. Jeg har ad omveje fået at vide, at
vedkommende gerne vil høre noget med "dette nye band, der vist kun har
udgivet én cd".

Jeg har selvfølgelig søgt lidt på google og fundet ud af, at der er
et band med det navn (instrumental musik), men de ser du til at have
lavet musik gennem flere år og har i hvert fald 3-4 cd'er bag sig,
måske flere.

Mit sprøgsmål er så: Er der flere band med navnet "captain cook" (er
sikker på, at navnet er rigtigt) eller er bandet bare ikke nyt?!

Mvh.
Anders

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 14-10-06 12:43

"Anders Hansen" <hansen.anders@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

Mit sprøgsmål er så: Er der flere band med navnet "captain cook" (er
sikker på, at navnet er rigtigt) eller er bandet bare ikke nyt?!

Mvh.
Anders

Jeg tror bestemt ikke at "Captain Cook" er et nyt band. Det er et af
Tysklands absolutte top-band og spiller, som du selv fortæller,
indstrumentalmusik i stil med Vikingarna.

Hilsen Åge

Fra : Anders Hansen

Dato : 16-10-06 09:41

Tak for svaret. Jeg mente heller ikke, at der var tale om et nyt navn.

Mvh.
Anders