Henvisning alt efter sprog.
Fra : JohnDK

Dato : 08-10-06 14:31

Hej venner.

Er der nogen der ved, hvordan man laver en fil, hvor der laves en redirict,
alt efter hvilket sprog, browseren er sat til?

Håber at en eller flere kan hjælpe mig.

På forhånd tak
John

Fra : JohnDK

Dato : 08-10-06 14:50

Hej venner.

Jeg lukker selv tråden, da jeg fandt det selv.

John

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 08-10-06 15:00

JohnDK brought next idea :
> Jeg lukker selv tråden, da jeg fandt det selv.

Så er det god skik at fortælle hvordan man løste problemet så andre i
fremtiden kan se det hvis de ender med samme spørgsmål.

"The reason there are two senators for each state is so that one can be
the designated driver." - Jay Leno