Nokia N73 og store hænder?
Fra : Lasse Jensen

Dato : 07-10-06 07:41

Hvor god er den i daglig brug for folk med store hænder? Har en 6230i nu og
N73'erens keypad er vel 2/3 i højden.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : Jesper

Dato : 07-10-06 09:55

On Sat, 07 Oct 2006 08:41:03 +0200, Lasse Jensen wrote:

> Hvor god er den i daglig brug for folk med store hænder? Har en 6230i nu og
> N73'erens keypad er vel 2/3 i højden.

Har selv et par bjørne-labber og har ikke haft problemer i den anledning
med N73.

Fra : Lasse Jensen

Dato : 08-10-06 21:02

Jesper wrote:

> Har selv et par bjørne-labber og har ikke haft problemer i den anledning
> med N73.

Mange tak.

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 08-10-06 21:15

Jesper skrev:

> Har selv et par bjørne-labber og har ikke haft problemer i den
> anledning med N73.

Det lyder godt, for det var også min frygt, da jeg har ret store
hænder. Jeg går med planer om at få byttet min nyindkøbte Samsung
SGH-X820 med en N73.

Er den egentlig ikke ret hurtigt tappet for strøm med det store
display?

--
Hilsen
Madsen

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 20-10-06 21:52

Thomas G. Madsen skrev:

> Det lyder godt, for det var også min frygt, da jeg har ret store
> hænder. Jeg går med planer om at få byttet min nyindkøbte Samsung
> SGH-X820 med en N73.

Man vænner sig ret hurtigt til de mindre taster, selvom det tog sin
tid at lære at undgå genvejstasterne ude i siderne, når man f.eks.
skriver en sms. Altså, f.eks. menutasten eller multimedietasten.

Alt i alt en lækker telefon, men det ærgrer mig, at de ikke har
forsynet navigeringstasten med en ru, rillet eller måske endnu
bedre en gummi-overflade, for den er efter min mening for glat.

--
Hilsen
Madsen