Skærme
Fijala 3554
Skærm til grafisk arbejde
Fra : Stig Holmberg

Dato : 06-10-06 22:35

Har tænkt på denne Samsung med S-PVA-panel:

http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=201658

Da jeg gerne vil have:

*Stor skærm
*Widescreen 16:10
*8-bit farve pr. kanal
*God kontrast /gode farver

Testet her:

http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1145524300&archive=&start_from

Har i nogen alternativer?

Mvh. Stig

Fra : Erik W.

Dato : 06-10-06 22:53

"Stig Holmberg" <noone@nowhwere.com> skrev i en meddelelse
> Har tænkt på denne Samsung med S-PVA-panel:
> Da jeg gerne vil have:

Samsung 215TW

> *Stor skærm
> *Widescreen 16:10
> *8-bit farve pr. kanal
> *God kontrast /gode farver

http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1145524300&archive=&start_from

> Har i nogen alternativer?

Der er næppe nogen bedre indenfor prisrammen. Viewsonic VX 2025 En tusse
billigere og næsten lige så god.

Jeg fik tilbudt en Dell 20007WFP til 3500 kr ved telefonsalg - det gælder
sikkert også på mandag.
http://accessories.euro.dell.com/sna/productdetail.aspx?c=dk&l=da&s=dhs&cs=dkdhs1&sku=59201

Samsungen var en tusse for dyr for mig så jeg valgte at bestille en Dell
2007 FP 1600*1200 istedet. Til syvende og sidst har den næsten lige så mange
pixels i bredden som en 20" widescreen 1680*1050og man får flere pixels for
pengene.

Mvh Erik W.

Fra : Stig Holmberg

Dato : 07-10-06 10:49

"Erik W." <Erik.W@surfmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 2007 FP 1600*1200 istedet. Til syvende og sidst har den næsten lige så
> mange pixels i bredden som en 20" widescreen 1680*1050og man får flere

Tak for svar, de 2 skærme du nævner har også fået gode anmeldelser på
Flatpanels ser jeg.

Dell´en står til 4500.-, måske skal man ringe dem op for at få den til
3500.-

Mvh. Stig

Fra : Erik W.

Dato : 07-10-06 11:48

"Stig Holmberg" <noone@nowhwere.com> skrev i en meddelelse
news-dnatwadiR5brYRVnyrg@giganews.com...

> Dell´en står til 4500.-, måske skal man ringe dem op for at få den til
> 3500.-

Ja - men jeg kan selvfølgelig ikke garantere at du får samme tilbud som jeg
fik.

Mvh Erik W.