Nokia 6136
Fra : Karsten Jensen

Dato : 05-10-06 12:30

Nokias kundeservice oplyser mig i dag, at Nokia-modellen 6136 godt kan
bestilles af forhandlerne.... Men jeg kan ikke finde den nogen steder
endnu. Nogen der ved hvor den kan købes?

Fra : Asbjørn M. Nielsen

Dato : 05-10-06 13:46

Karsten Jensen skrev:

>Nokias kundeservice oplyser mig i dag, at Nokia-modellen 6136 godt kan
>bestilles af forhandlerne.... Men jeg kan ikke finde den nogen steder
>endnu. Nogen der ved hvor den kan købes?

kan denne bruges http://www.gooby.dk/shop/index.php?cPath=21_22_545 se
nederst.

--
Asbjørn M. Nielsen

Fra : Karsten Jensen

Dato : 05-10-06 15:55

On Thu, 05 Oct 2006 14:45:31 +0200, Asbjørn M. Nielsen
<asbjorn@lite.invalid> wrote:

>kan denne bruges http://www.gooby.dk/shop/index.php?cPath=21_22_545 se
>nederst.

Takker

Fra : Martin Vollert

Dato : 05-10-06 14:21

Karsten Jensen skrev:
> Nokias kundeservice oplyser mig i dag, at Nokia-modellen 6136 godt kan
> bestilles af forhandlerne.... Men jeg kan ikke finde den nogen steder
> endnu. Nogen der ved hvor den kan købes?

Hvad har den som 6131 ikke har ??

--
Hilsen Martin.

http://vollert.dk

Concentration and focus are very important. If your mind wanders, you will miss things.

Fra : Karsten Jensen

Dato : 05-10-06 15:57

On Thu, 05 Oct 2006 15:21:19 +0200, Martin Vollert <"Mit
fornavn"@ertele.dk> wrote:

>Hvad har den som 6131 ikke har ??

Som jeg læser det, så vil 6136 kunne give dig mulighed for at lave
IP-telefoni via din lokale router. Der dog noget med at de danske
teleoperatører endnu ikke understøtter dette, men det kommer vel.

Det er den eneste forskel jeg har kunnet se. Dog kan der måske været
noget designmæssigt - de forskellige klaptelefoner i 6xxx-serien er jo
ikke helt ens.

Fra : Karsten Jensen

Dato : 05-10-06 15:55

On Thu, 05 Oct 2006 13:30:02 +0200, Karsten Jensen
<k-j_absolute_no_spamming@direkte.org> wrote:

Nokias kundeservice oplyser mig nu istedet:

- de ikke ved hvornår forhandlerne i Danmark får telefonen.
- at de ikke ak oplyse mig hvornår jeg kan forvente, at kunne købe en
6136.
- at de heller ikke ved hvilke forhandlere der kan tænkes at føre den

Så meget klogere blev jeg ikke af at kontakte Nokias kundeservice.

Fra : Basil

Dato : 30-11-06 17:03

Karsten Jensen forklarede den 05-10-2006:
> Nokias kundeservice oplyser mig i dag, at Nokia-modellen 6136 godt kan
> bestilles af forhandlerne.... Men jeg kan ikke finde den nogen steder
> endnu. Nogen der ved hvor den kan købes?

Jeg har lige snakket med kundeservice.
Den kan forsigtigt forventes i starten af 2007.
Jeg ser frem til at se hvad det er for noget.
Kai

Fra : Karsten Jensen

Dato : 30-11-06 17:57

On Thu, 30 Nov 2006 17:02:55 +0100, Basil
<Kunta@starmail.invalid.co.za> wrote:

>Jeg har lige snakket med kundeservice.
>Den kan forsigtigt forventes i starten af 2007.
>Jeg ser frem til at se hvad det er for noget.

Lækkert - den skulle jo ellers være kommet i 3. kvartal '06

Fra : Basil

Dato : 30-11-06 18:13

Karsten Jensen formulerede torsdag:

> Lækkert - den skulle jo ellers være kommet i 3. kvartal '06

Ja, men han sagde at det sikkert var Firmwaren der ikke var testet godt
nok, så jo længere ventetid, jo bedre firmware
Kai

Fra : Karsten Jensen

Dato : 01-12-06 17:36

On Thu, 30 Nov 2006 18:13:09 +0100, Basil
<Kunta@starmail.invalid.co.za> wrote:

>Ja, men han sagde at det sikkert var Firmwaren der ikke var testet godt
>nok, så jo længere ventetid, jo bedre firmware

Det er da nye tider hos Nokia *S*

Fra : Basil

Dato : 03-12-06 07:07

Karsten Jensen:

> Det er da nye tider hos Nokia *S*

Jeg har altid været tilfreds med mine telefoner.
Kai