dgs.dk og opera 2.0
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 04-10-06 20:47

Hej

Efter Opera 2.0 er kommet synes jeg der er en del problemer på dgs.dk
med script fejl og ting man slet ikke kan udføre.. havde ikke
problemer med den tidligere opera version.. ellers har de da lavet
noget om.. Har prøvet på 2 forskellige SE telefoner..

Nogle der kender til problemet?

Mvh. Bjarke Hansen

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 04-10-06 21:03

"Bjarke Hansen" <bjarke_h@hotmail.com> posting:

>Efter Opera 2.0 er kommet synes jeg der er en del problemer på dgs.dk

Opera 2? Den kom engang i 1993 eller sådan noget

Mener du ikke Opera Mini 2?

Prøv deres PDA-version af webstedet. Der er et link til det på
forsiden (http://mobil.dgs.dk/)

--
What is life, except excuse for death,

Fly Opera - http://www.opera.com/

Fra : Steen Holm Pedersen

Dato : 05-10-06 20:54

"Bjarke Hansen" <bjarke_h@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

>problemer med den tidligere opera version.. ellers har de da lavet
>noget om.. Har prøvet på 2 forskellige SE telefoner..

Dgs har for nyligt ændret på deres hjemmeside, måske det falder sammen med
dit skifte af opera?

--
/Steen
Fjern alt til og med sidste underscore i domæne for email

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 06-10-06 10:31

"Steen Holm Pedersen" <stonie@remove_this_nospam.dk> wrote in message

> Dgs har for nyligt ændret på deres hjemmeside, måske det falder sammen med
> dit skifte af opera?

Ja det kan godt ske.. browseren der er indbygget i SE610i kommer også med
fejlbesked på dgs.dk

Fra : Christian

Dato : 11-10-06 14:01

On Fri, 6 Oct 2006 11:30:53 +0200, "Bjarke Hansen"
<bjarke_hansen@*.REMOVE*spamfilter.dk> wrote:

>"Steen Holm Pedersen" <stonie@remove_this_nospam.dk> wrote in message

>Ja det kan godt ske.. browseren der er indbygget i SE610i kommer også med
>fejlbesked på dgs.dk

Bruger du mobil.dgs.dk? Hvilken fejl får du?

/Christian

Fra : Mikkel Westh [2740]

Dato : 11-10-06 05:40

Bjarke Hansen <bjarke_h@hotmail.com> wrote:

> [...]
> problemer med den tidligere opera version.. ellers har de da lavet
> noget om.. Har prøvet på 2 forskellige SE telefoner..

Jeg får samme fejl. Opdagede det i lørdags, og har tidligere (med samme
Opera-version) brugt DGS uden problemer. Må være ændring i deres kode.

--
Mvh. Mikkel Westh
Ved direkte mail - fjern fælden.