Forsinkelser på SMS?
Fra : PP

Dato : 04-10-06 07:31

I går oplevede jeg på t2mobil slet ikke at få SMS fra en 3-mobil hele dagen
og så om aftenen kom alle fire på een gang.

For to uger siden oplevede vi det præcis samme.

En hos TDC jeg sendte til modtog heller ikke fra mig.

Er det Tele2 eller 3mobil jeg skal henvende mig til når jeg oplever den
slags for at få forventet varighed at vide?

Fra : Keld Rosenberg

Dato : 05-10-06 10:05

"PP" <pp@pp.pp> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er det Tele2 eller 3mobil jeg skal henvende mig til når jeg oplever den
> slags for at få forventet varighed at vide?

Gætter på at det er 3's SMS center der er problemet... jeg oplever osse ofte
forsinkelser på SMSer sendt fra TDC til min 3'er..

Fra : Andseman - 6400

Dato : 05-10-06 10:28

Har ingen problemer her med at modtage SMS'er - har TDC, så det er nok hos 3
el. en af de andre udbydere der nævnes.