Sony-Ericsson 750i - bluetooth slår fra
Fra : tjell@post3.tele.dk

Dato : 03-10-06 23:01

Jeg har en 750i og en Sony-Ericsson bluetooth-enhed (HCB-100). Når jeg
har tilsluttet HCB-100 på min telefon, går der ikke mere en 10
sekunder før telefonen frakobler den igen. Jeg har opdateret min
telefon med den nyeste software. Hvad kan der mon være galt?

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 03-10-06 23:12

tjell@post3.tele.dk wrote in news:1159912849.623174.323650
@k70g2000cwa.googlegroups.com:

> [...]
> sekunder før telefonen frakobler den igen. Jeg har opdateret min
> telefon med den nyeste software. Hvad kan der mon være galt?

Min W800i havde også problemer med at holde bluetooth forbindelsen, indtil
jeg slog Bluetooth strømsparefunktionen fra.

Siden har jeg slået den til igen uden at problemet er genopstået.

Fra : Carsten H.

Dato : 04-10-06 06:58

"Kent Oldhøj" <kent@FJERNESoldhoj.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg slog Bluetooth strømsparefunktionen fra.
>
> Siden har jeg slået den til igen uden at problemet er genopstået.

Den funktion mener jeg ikke er på K750i, men jeg vil tror det vil hjælpe at
slette enheden på telefonen og opret den igen.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 04-10-06 07:22

In article <Xns98521A43FADCkentoldhoj@oldhoj.dk>,
"Kent Oldhøj" <kent@FJERNESoldhoj.dk> wrote:

> tjell@post3.tele.dk wrote in news:1159912849.623174.323650
> @k70g2000cwa.googlegroups.com:

> Min W800i havde også problemer med at holde bluetooth forbindelsen, indtil
> jeg slog Bluetooth strømsparefunktionen fra.

Samme problem med min K510 og samme løsning.

> Siden har jeg slået den til igen uden at problemet er genopstået.

Det har jeg så ikke prøvet endnu.

--
Med venlig hilsen,
Martin Johansen, Kolding

Fra : Niels

Dato : 12-10-06 15:07

Fik du den til at virke ?

Jeg har også købt en HCB-100 , og min w800i mister også forbindelsen efter
10 sekunder. Jeg har ikke sat bluetooth på strømbesparelse.

Min søns Samsung virker selvfølgelig uden problemer med HCB-100