Telmore: SMS ved mobil-besked...
Fra : Morten Frederiksen

Dato : 01-10-06 20:37

Hello,

Er der nogen der ved om det er muligt at ændre sådan at man får en "rigtig
besked-ikon" i stedet for en SMS?

Det gjorde mit gamle selskab, og sådan vil jeg gerne have det...

//morten

Fra : Daniel

Dato : 02-10-06 08:25

I meddelse: news:452018cb$0$143$157c6196@dreader2.cybercity.dk,
griflede Morten Frederiksen:
> Er der nogen der ved om det er muligt at ændre sådan at man får en
> "rigtig besked-ikon" i stedet for en SMS?

Det mener jeg ikke der er nogen der gør..

> Det gjorde mit gamle selskab, og sådan vil jeg gerne have det...

Så havde du sikkert Orange? Kan huske det i hvert fald gjorde det da de hed
Mobilix...

Fra : Mikael Ejberg Peders~

Dato : 02-10-06 20:22

On Mon, 2 Oct 2006 09:25:10 +0200, "Daniel" <not4junk@FJERNc.dk>
wrote:

>Det mener jeg ikke der er nogen der gør..

Jo Telia kan godt, bare ikke pr. default. Det skal først sættes op i
telefonsvareren.

M.v.h. Mikael
--
Mikael Ejberg Pedersen
http://www.ejberg.dk

Fra : Andseman - 6400

Dato : 03-10-06 04:57

'Rigtig Besked' ikon er det, et lille brev i toppen af displayet ?

Det får jeg på min SE W810i - har TDC....
Hver gang jeg modtager SMS'er

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 03-10-06 06:44

> Det får jeg på min SE W810i - har TDC....
> Hver gang jeg modtager SMS'er

Han vil have et ikon der viser, at der er besked på sin telefonsvarer.

--
Jeppe Vestergaard, København
Email: Jeppe at dailyrush denmark