M2 dæksel på K800i
Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 29-09-06 09:51

Hej Folkens

Så kom K800i'eren til at virke (nyt SIM-kort). Mit næste problem er så:

Hvordan får man åbnet for M2-slottet? Der står intet om det i hverken
manual, SE FAQ eller SE vidensbase.

Ebbe

Fra : Finn N

Dato : 29-09-06 11:21

Hej Ebbe.
Jeg havde det samme problem.Hold telefonen lodret opad som når du læser
display.I venstre side sidder knappen til kortet .Hiv det nedefra og op så
åbner det sig...
Hilsen Finn Helsingør

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 29-09-06 12:00

Finn N wrote:

> Jeg havde det samme problem.Hold telefonen lodret opad som når du
> læser display.I venstre side sidder knappen til kortet .Hiv det
> nedefra og op så åbner det sig...

Mange tak - det virkede. Jeg var noget nervøs for at knække noget.

Ebbe

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 29-09-06 12:13

"Ebbe Kristensen" <ebbe@ekologic.dk> wrote in message

> Mange tak - det virkede. Jeg var noget nervøs for at knække noget.

Hvor køber i ellers jeres M2 kort da?

Priserne er jo meget langt nede på andre kort, men kan kun lige finde et
enkelt 1GB kort til 329 på edbpriser.dk

Fra : Ove Kjeldgaard

Dato : 29-09-06 20:24

"Ebbe Kristensen" <ebbe@ekologic.dk> wrote:

>Så kom K800i'eren til at virke (nyt SIM-kort).

Måtte du betale for SIM-kortet?

--
Med venlig hilsen, Ove Kjeldgaard, nospam AT privat DOT dk
Natur og Friluftsliv: <http://hiker.dk>

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 02-10-06 09:12

Ove Kjeldgaard wrote:

> Måtte du betale for SIM-kortet?

Ikke noget jeg opdagede. Og hvis de skriver det på, bliver jeg temmelig sur.
Det viste sig nemlig at det er en "ommer".

Jeg har nemlig to Sonofon abonnementer (eget firma, der betaler
telefonudgifter minus de 3 KKr der beskattes) og selvom jeg opgav det
nummer, der skulle have nyt SIM-kort, var det selvfølgelig det andet de
lavede ændringen på - med det resultat at pludselig kunne den anden telefon
ikke komme på nettet og jeg fik nogle SMS'er der helt klart ikke skulle være
landet i min telefon.

Nå, men mit gamle SIM-kort fungerer jo så stadig så det er tilbage til
T630'eren indtil jeg kommer forbi Sonofon-butikken igen. Og her vil jeg lige
præcisere at det er ikke ekspedienten, der har klokket i det. Jeg hørte ham
opgive det korrekte nummer til dem, der skulle gøre arbejdet.

Ebbe

Fra : Ove Kjeldgaard

Dato : 07-10-06 20:13

>Ikke noget jeg opdagede. Og hvis de skriver det på, bliver jeg temmelig sur.
>Det viste sig nemlig at det er en "ommer".

Så er Sonofon og TDC næsten lige gode til at rode rundt.

Jeg fik først en fungerende telefon igen efter tre forsøg.

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 09-10-06 09:35

Ove Kjeldgaard wrote:

> Så er Sonofon og TDC næsten lige gode til at rode rundt.
>
> Jeg fik først en fungerende telefon igen efter tre forsøg.

Tjaeh, men nu er det jo sådan at hvis man vil undgå menneskelige fejl, må
man fjerne mennesker fra processen. Og da man ikke kan det, vil der
uvægerligt opstå fejl nu og da. Iøvrigt havde jeg ingen problemer med at få
et nyt SIM-kort i mandags - og nu virker alt som det skal.

Ebbe