Nokia med bedre MP3 afspiller?
Fra : Lasse Jensen

Dato : 28-09-06 15:20

Min 6230i har nået pensoinsalderen, så hvilken Nokia telefon kan anbefales
som tronfølger?

Kravene er bedre MP3 afspiller end 6230i, bluetooth, hellere RS-MMC end
TransFlash og meget gerne Symbian. Har haft lidt kig på E60.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : Thomas Andersen

Dato : 28-09-06 16:52

6233 uden tvivl ;)
Afløser fra Nokia 6230i.
Lynhurtig i menuerne, fint kamera på 2mpix osv.

Fra : Lasse Jensen

Dato : 28-09-06 18:14

Thomas Andersen wrote:

> 6233 uden tvivl ;)
> Afløser fra Nokia 6230i.
> Lynhurtig i menuerne, fint kamera på 2mpix osv.

Naah, tror ikke det er den. Der er ikke helt nok nyt under solen til at den
er 1600 værd.

Fra : Thomas Andersen

Dato : 28-09-06 21:53

Den koster også 2050 uden abb. (www.mobilpriser.dk)

Fra : Lars Klintholm

Dato : 02-10-06 19:01

Den 28 sep 2006 skrev Thomas Andersen i dk.teknik.telefoni.mobil:

> Den koster også 2050 uden abb. (www.mobilpriser.dk)

.....eller 799,- hos www.telmore.dk

Lars Klintholm

Fra : Andseman - 6400

Dato : 02-10-06 19:08

Husk lige at det er en 'Håndjerns mobil' dvs. du skal lægge 199x6 = 1194,-
som skal lægges oveni de 799,-

Desuden er det en 3G telefon.

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 02-10-06 01:50

Lasse Jensen wrote:
> [...]
>
> Kravene er bedre MP3 afspiller end 6230i, bluetooth, hellere RS-MMC
> end TransFlash og meget gerne Symbian. Har haft lidt kig på E60.

Hvis det må være en 3G telefon, så synes jeg en Nokia 6280 er et godt bud.
God lyd, fint kamera og lækker menu til MP3afspilleren. Selv radioen er god.
Jeg har smidt et 1 Gb miniSDkort i telefonen. Det fungerer bare glimrende.

Eneste grimt, jeg kan sige om den, er batteritiden. Men sådan er det vel,
når en telefon skal kunne alt muligt og have stort display.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger