kæde sms ?
Fra : surfing

Dato : 27-09-06 08:29

Hvilke muligheder har man for at stoppe en der der bliver ved med at sende
dumme sms (kæde hvor man skal skrive til 13 andre noget med en søster der
skriver for en bror der er død ved en ulykke?? hvis ikke vil han stå ved
siden af sengen om natten og tage hævn . ret latterligt ikk?)

nr er selvfølgelig hemmeligt 31170054 det vil jo sige det er ejeren der er
hemmelig!

surfing

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 27-09-06 08:46

"surfing" <surfing2@webspeed.dk> wrote in

> Hvilke muligheder har man for at stoppe en der der bliver ved med at
> sende dumme sms

En mulighed er at anskaffe sig en mobil der kan filtrere SMS'er.

En anden mulighed er et lille trick, jeg med fordel har benyttet på min
kones mobil (en uønsket bekendt havde fået fat i hendes nummer):

Jeg forberedte en SMS med følgende ordlyd:

"The number +45 123456 is protected by SMS Blocker Pro. Your textmessage
has not been delivered. This message is send to you only once.

Nummeret +45 123456 er beskyttet af SMS Blocker Pro. Din besked er ikke
afleveret. Du vil kun modtage denne besked en gang."

Ved først kommende lejlighed blev beskeden sendt som svar, og ganske kort
tid efter kom der 2 eller 3 SMS'er fra ham og siden har alt været stille

Fra : DirectX

Dato : 27-09-06 08:51

LOOOL Smart

Mvh
C@ss

PS: tror sku jeg sender den til kæresten hehe

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 27-09-06 18:50

Kent Oldhøj skrev:

> "The number +45 123456 is protected by SMS Blocker Pro. Your
> textmessage has not been delivered. This message is send to you only
> once.

LOL
Hans

Fra : Michael

Dato : 27-09-06 23:59

surfing skrev:

> [...]
>siden af sengen om natten og tage hævn . ret latterligt ikk?)
>
>nr er selvfølgelig hemmeligt 31170054 det vil jo sige det er ejeren der er

Jeg læste idag at der er en på Bornholm der har meldt ovennævnet
sms-kædebrev til politiet som psykisk terror. I artiklen stod der
endda hele teksten til kædebrevet, så alle og enhver kan benytte sig
af den. Om det så nytter noget og kan stoppe den i dens videre færd
tvivler jeg på, når det er små teenage tøser som sender alt hvad de
får videre til alt og alle.

--
I believe that, as quickly as possible, young cows
ought to be allowed to go across our border

George W. Bush