K800i
Fra : Lars Lauritzen

Dato : 23-09-06 17:52

Det ser ud til at min nye K800i altid er på nettet ? Globusen er fremme og
3´s logo når den dækker er også fremme autumatisk.
Er der en Superbruger af denne tlf. der kan fortælle om det er muligt selv
bestemme at hvornår den skal være online ? og evt. hvordan ?
Ellers en fiks lille sag

Hilsen
Lars

Fra : Andseman - 6400

Dato : 23-09-06 18:11

Superbruger vil jeg nu ikke kalde mig, men jeg kunne forestille mig noget
med at der er GPRS tilstede hvor du er.

Det er ikke ensbetydende med, at den er koblet op til GPRS...

Fra : BG

Dato : 24-09-06 09:36

On Sat, 23 Sep 2006 19:10:59 +0200, "Andseman - 6400" <virker@ikke.dk>
wrote:
>Superbruger vil jeg nu ikke kalde mig, men jeg kunne forestille mig noget
>med at der er GPRS tilstede hvor du er.
>
>Det er ikke ensbetydende med, at den er koblet op til GPRS...

Når globusen er fremme er den koblet til GPRS. Man må kige i
indstillnger hvis 3 lader deg slukke GPRS.

På en "normal" K800 er GPRS altid slukket og du må selv koble op når
du selv vil.

Börje, fra Sverige (undskyld sprogfejle)

--
====================================== phone pages
http://borgus.net ---- http://osbymikro.tk

Fra : JP

Dato : 23-09-06 18:20

> [...]
> Er der en Superbruger af denne tlf. der kan fortælle om det er muligt selv
> bestemme at hvornår den skal være online ? og evt. hvordan ?

Også på min, men det er vel bare fordi der er dækning. "online" er du vel
kun i det øjeblik du down/up loader noget specifikt.

Fra : Lars Lauritzen

Dato : 23-09-06 19:56

Tja tænkte det måske var derfor den bruger meget af batteri spændingen ?
eller er det måske istedet fordi man leger med DIMSEN
Tja det er vel altid spændende med noget nyt legetøj.

Fra : JP

Dato : 24-09-06 07:51

> [...]
> eller er det måske istedet fordi man leger med DIMSEN
> Tja det er vel altid spændende med noget nyt legetøj.

Den bruger rigtig meget strøm når den bliver brugt på internettet eller til
video afspilning. Faktisk så meget ,at man virkelig skal økonomisere, vis
man ikke konstant er i nærheden af en stikkontakt. En smule skuffende.
Men til brug med radio eller mp3 bliver der næsten ikke brugt noget strøm.