SMS tone til W810i
Fra : Andseman - 6400

Dato : 18-09-06 10:05

Hejsa

Er det muligt at lægge andre SMS toner ind, på en SE W810i.

Har fundet en anden tone der siger 'Du har fået en SMS'
med en stemme ala Terkel (i knibe).

Fra : Peter D.

Dato : 18-09-06 15:51

Hej.

Man kan i W800i og K750i, så mon ikke.....

--
Peter

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 18-09-06 17:47

Andseman - 6400 skrev:

> Er det muligt at lægge andre SMS toner ind, på en SE W810i.

Når jeg har hentet (ringe)toner på nettet har jeg efterfølgene fundet dem på
pc'en i "Midlertidige internetfiler" (slet alle de gamle før du begynder -
så bliver det mere overskueligt) - dér ligger de som "Media-player"-filer.

Konvertér dem til mp3 e.l. og træk dem over i mp3-mappen i din telefon.
Hans

Fra : Peter D.

Dato : 18-09-06 18:31

Hej A-6400/Sønderbronx/ whatever.....

Nå, af en eller anden grund forbarmer jeg mig over dig, jeg aner ikke
hvorfor......

Men det gøres meget nemt.....

Smid din MP3, Wav, Midi over i telefonen (eks. med myphoneexplorer) eks. i
mappen Ringesignaler, eller hvilken anden mappe du opretter inde under
"lyde" , find herefter tonen i telefonen, tryk "mere" -> "anvend som" ->
"meddelelsesalarm" og den nye tone bruges nu som alarm ved indkomne
tekstbeskeder.....

Precis på samme måde kan du gøre med ringetone, kontaktringetoner og
alarmsignal.......

Jeg har countdown for STS-121 Discovery som ringetone, det kan få folk til
at kikke når den siger:
"Fifteen. Twelve. Eleven. Ten. Nine. Eight. Seven. Six. Go for main engines
start. Main engines start. Two. One. Booster ignition and liftoff of"

--
Peter

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 18-09-06 18:36

Peter D. skrev:

> [...]
> "Fifteen. Twelve. Eleven. Ten. Nine. Eight. Seven. Six. Go for main
> engines start. Main engines start. Two. One. Booster ignition and

*Savle* host!

Har selv en muh-ko som brøler - dét kan osse få folk til at trække på
smilebåndet!

Havde før en lille terrier der gjæffede; men så hoppede konen ½ meter
hvergang!

Begge fundet hér:

http://www.findsounds.com/types.html
Hans

Fra : Mikael Schøler

Dato : 18-09-06 18:41

Peter D. wrote:
> [...]
> "Fifteen. Twelve. Eleven. Ten. Nine. Eight. Seven. Six. Go for main engines
> start. Main engines start. Two. One. Booster ignition and liftoff of"

cool! Ud et sted så den kan hentes :)

Fra : Peter D.

Dato : 18-09-06 18:47

DK.Binaer

Subject: "Discovery STS-121.mp3"

Jeg har selv trukket den ud og redigeret den lidt fra deres launch
video.....

- videoen er frit tilgengelig fra nasa, så der er nok ikke noget med
rettigheder......

--

Peter

Fra : Peter D.

Dato : 18-09-06 18:52

Den er sendt, den må dukke op om lidt....

- ellers prøver jeg bare igen senere....

--
Peter

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 18-09-06 18:58

Peter D. skrev:

> DK.Binaer
>
> Subject: "Discovery STS-121.mp3"

Prøv evt. igen
Hans

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 18-09-06 19:02

Hans Paulin (6310) skrev:

> Prøv evt. igen

Takker og bukker
Hans

Fra : Mikael Schøler

Dato : 18-09-06 20:28

Peter D. wrote:
> [...]
> video.....
>
> - videoen er frit tilgengelig fra nasa, så der er nok ikke noget med

argh har ikke binaer grupper..

chance for at den kan sendes?

Fra : Peter D.

Dato : 18-09-06 20:30

Hej.

> chance for at den kan sendes?

- er sendt til dig....

--
Peter

Fra : Mikael Schøler

Dato : 18-09-06 20:33

Peter D. wrote:
> Hej.

> - er sendt til dig....

Fantastisk! :)

Fra : Carsten Riis

Dato : 20-09-06 18:17

Peter D. skrev den 18-09-2006 21:30:
> Hej.

> - er sendt til dig....

også mig.

pfst.

mvh

Carsten

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 20-09-06 18:39

In article <nIeQg.365$jU1.84@news.get2net.dk>,
Carsten Riis <carsten.riis@gmail.com> wrote:

> også mig.

Sender du videre? lol :)

--
Med venlig hilsen,
Martin Johansen, Kolding

Fra : Peter D.

Dato : 20-09-06 18:47

hej.

I har begge fået den nu......

--
Peter

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 20-09-06 18:59

In article <18fQg.368$gr2.152@news.get2net.dk>,
"Peter D." <pshdo@tele.two.adsl.dk> wrote:

> hej.
>
> I har begge fået den nu......

Tak for det Peter :)

--
Med venlig hilsen,
Martin Johansen, Kolding

Fra : Carsten Riis

Dato : 20-09-06 21:12

Peter D. skrev den 20-09-2006 19:46:
> hej.
>
> I har begge fået den nu......

taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaark

mvh

Carsten

Fra : Peter D.

Dato : 18-09-06 18:50

Hej.

Og så starter den iøvrigt ikke med "Fifteen."

Men sådan her:

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 18-09-06 19:23

Peter D. skrev:

> "Twelve. Eleven. Ten. Nine. Eight. Seven. Six. Go for main engines
> start. Main engines start. Two. One. Booster ignition and liftoff of"

Kan du høre lydfilen i dens fulde længde på din fon - på min (W800) cutter
den sidste halvdel!?
Hans

Fra : Peter D.

Dato : 18-09-06 20:00

Hej.....

> Kan du høre lydfilen i dens fulde længde på din fon - på min (W800) cutter
> den sidste halvdel!?

Ja jeg høre hele filen.....
Det har måske noget at gøre med hvor lang timeout du har på opkald inden den
går over på telefonsvaren ??
- jeg har normalt telefonsvaren slået helt fra..... (men ikke af denne
grund)

Men jeg ved at man selv kan bestemme hvor lang tid der skal gå inden den går
over på telefonsvaren....
- jeg kan ikke lige huske koderne, men de står her:
http://www.mobilsiden.dk/?aId=1490

--
Peter

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 18-09-06 21:02

Peter D. skrev:

> Ja jeg høre hele filen.....

Øhm...

Jeg skylder lige at sige at jeg har brugt din fil som meddelelsesalarm -
altså når jeg får en sms.

Det ka være der ligger en grundlæggende begrænsning i længden dér?

(Har "Oldphone" a la Humpry Bogart-telefon som ringetone, og dén er jeg godt
tilfreds med )
Hans

Fra : Peter D.

Dato : 19-09-06 12:25

Hej.

> Jeg skylder lige at sige at jeg har brugt din fil som meddelelsesalarm -
> altså når jeg får en sms.
> Det ka være der ligger en grundlæggende begrænsning i længden dér?

Muligvis......??
Jeg kan godt se at det måske er lidt misvisende at jeg snakkede om
ringetone, når der i det oprindelige indlæg blev spurgt på SMS toner......

- det var egentlig bare fordi at der er samme fremgangsmåde til at ændre i
dem.....

--
Peter

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 19-09-06 12:27

Peter D. skrev:

> Muligvis......??
> Jeg kan godt se at det måske er lidt misvisende at jeg snakkede om
> ringetone, når der i det oprindelige indlæg blev spurgt på SMS
> toner......

Pyt!

> - det var egentlig bare fordi at der er samme fremgangsmåde til at
> ændre i dem.....

Sjov er den da! ( *Sej* , sagde min kammerat! )
Hans