Problemer med nummerserien 3064 xxxx hos U~
Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 14-09-06 11:53

Er der andre hér der har fået et simkort fra UnoTel i den "nye" nummerserie
3064 xxxx som får beskeden "Inaktivt simkort" når det bliver puttet i
mobilen?

Vi fik 2 simkort fra UnoTel for 10 dage siden og de virker stadig ikke trods
flere henvendelser.
Hans

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 14-09-06 12:09

Hans Paulin (6310) skrev:

> Vi fik 2 simkort fra UnoTel for 10 dage siden og de virker stadig
> ikke trods flere henvendelser.

Nå, nu virker det 1. da i det mindste - jeg kan næsten ikke tro det
Hans

Fra : Andseman - 6400

Dato : 14-09-06 12:05

Er nummeret et du har skiftet fra en anden operatør ?
- I sådan tilfælde kan det godt tage op til 14 dage inden nummeret er
flyttet...

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 14-09-06 12:14

Andseman - 6400 skrev:

> Er nummeret et du har skiftet fra en anden operatør ?

Nej, de er sq helt nye

Som skrevet andetsteds: nu virker det 1. - og vi har fået lovning på at det
næste kommer til at virke i eftermiddag - so wish me luck!
Hans

Fra : Andseman - 6400

Dato : 14-09-06 13:28

Good luck !