Nokia 6230i- hvordan fjerner man Sonofon E~
Fra : Jokke

Dato : 10-09-06 12:05

Hvordan fjerner man Sonofon E Go logoet fra telefonen?

Telefonen er oprindelig købt SIM locket fra sonofon men jeg har nu skiftet
til anden operatør og når jeg tænder og slukker telefonen vises det
irriterende E Go logo.

En nulstilling til fabriksindstilling har ikke klaret problemet.

På forhånd tak for hjælpen.

Mvh
Jokke

Fra : René

Dato : 10-09-06 14:45

> [...]
> irriterende E Go logo.
>
> En nulstilling til fabriksindstilling har ikke klaret problemet.

Hej jeg har haft held med at sende en sms til 1212 og skrive SLET
STJERNE LOGO Virkede her

Mvh René. Camaro Z28

Fra : Jokke

Dato : 10-09-06 16:33

Jeg har prøvet det...og det har kun medført at operatørlogoet er VÆK!!

Mvh
Jokke