Videresending af sms?
Fra : Henning Lund

Dato : 09-09-06 17:18

Jeg mangler at lære noget, når jeg får en tekstbesked der er
bestående af så meget tekst at den er på 2 stk smsér, hvorfor kan
jeg ikke videresende den uden at noget af teksten mangler?
Telefonen er en Samsung p510 og jeg gør følgende: Efter at have
læst beskeden, trykker jeg rediger og derefter afsend, gør jeg
noget forkert der siden begge beskeder ikke sendes?

--
Mvh Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/ med bla. lidt til salg.

Fra : Leif Neland

Dato : 09-09-06 22:52

Henning Lund wrote:
> [...]
> læst beskeden, trykker jeg rediger og derefter afsend, gør jeg
> noget forkert der siden begge beskeder ikke sendes?

Du har nok valgt en forkert telefon

Måske kan en softwareopdatering hjælpe; det lyder ikke som du gør noget
forkert.

Dog, Nokia'er har muligheden "videresend", når man har læst beskeden, men
jeg kender ikke Samsungs muligheder.

Leif

Fra : Henning Lund

Dato : 10-09-06 08:58

Leif Neland wrote:

> Du har nok valgt en forkert telefon
>
> Måske kan en softwareopdatering hjælpe; det lyder ikke som du
> gør noget forkert.

hmmm jeg synes det er lidt mystisk.

Fra : Telemand

Dato : 10-09-06 16:01

Tror ikke du skal "redigere" først.
Er der ikke slet og ret et sted du kan skrive enten "send" eller
"videresend", når du har læst din tekst.
Er ikke i tvivl om at det kan lade sig gøre.
TDC.dk har engang haft et sted hvor man kan se en del manualer på telefoner.
Måske kan det findes der.
Ellers er der nok en anden der kan svare her.
God jagt.
Telemand

Fra : Henning Lund

Dato : 10-09-06 16:13

Telemand wrote:
> Tror ikke du skal "redigere" først.
> Er der ikke slet og ret et sted du kan skrive enten "send"
> eller "videresend", når du har læst din tekst.
> Er ikke i tvivl om at det kan lade sig gøre.

Nej når jeg har modtaget beskeden og trykker valg er der ikke
videresend eller send uden jeg redigerer.