N80 + WLAN
Fra : Alfons Åberg

Dato : 09-09-06 12:12

Howdy!

Jeg har netop købt en N80. Er det ikke muligt at gemme WPA nøglen, så man
slipper for at skulle taste den ind hver gang? Jeg har kigget i manualen,
men synes ikke jeg kan finde noget der.

Pfht, Alfman

Fra : jk

Dato : 09-09-06 13:23

"Alfons Åberg" <knold@ms.xom> wrote in message
> Jeg har netop købt en N80. Er det ikke muligt at gemme WPA nøglen, så
> man slipper for at skulle taste den ind hver gang? Jeg har kigget i
> manualen, men synes ikke jeg kan finde noget der.

Værktøjer - Indstil - Forbindelse - Adgangspunkter, opret nyt adgangspunkt
her og læg din nøgle ind her (har jeg gjort med min WEP nøgle og den huskes
hver gang jeg skal bruge WLAN).

herunder nogle gode steder med alt til din N80 :)
http://www.iphone-forum.org/
http://www.imserba.com/forum
http://www.series60v3.com/index.php?categoryid=8&p13_sectionid=2

/JK

Fra : Peter D.

Dato : 09-09-06 15:18

Hej.

Kan den ikke køre det langt sikrere WPA eller WPA2 ??

--
Peter

Fra : jk

Dato : 09-09-06 18:26

"Peter D." <pshdo@tele.two.adsl.dk> wrote in message
> Kan den ikke køre det langt sikrere WPA eller WPA2 ??

jov'da du kan vælge mellem disse :)
WEP
802.1x
og WPA/WPA2

/JK

Fra : Peter D.

Dato : 10-09-06 17:02

Hej.

> WEP
> 802.1x
> og WPA/WPA2

Ok, det undrede mig bare at man/du så kun bruger WEP.....

--
Peter

Fra : jk

Dato : 10-09-06 21:27

> Ok, det undrede mig bare at man/du så kun bruger WEP.....

forståes :), men det skyldes at min router ikke er af nyeste dato og jeg er
lidt nærrig må jeg tilstå, hvis det eneste "+" ifbm. en ny router skulle
være højere sikkerhed (bor desuden på landet med 500 meter til nærmeste
nabo), så risikoen for, at en emsig hacker sku' komme forbi med en bærbar må
siges, at ligge på et lille sted - selv havde jeg nok taget en tur i det
lokale parcelhuskvarter

/JK

Fra : Peter D.

Dato : 11-09-06 17:24

Hej.

> men det skyldes at min router ikke er af nyeste dato og jeg er lidt nærrig
> må jeg tilstå

Fair nok......

--
Peter