Sonofon-logo væk fra Nokia 6021
Fra : Ukendt

Dato : 08-09-06 17:15

Kære gruppe

Har købt en Nokia 6021 i Salgsbutikken. Den er forudstillet til Sonofon.
Det meste har jeg pillet af den, men den viser stadig et Sonofon-logo
når jeg tænder og slukker (en blå "blomst" med tre blade).

Hvordan piller jeg det stads af den?

Hindsholm
Nørresundby

Fra : Andseman - 6400

Dato : 08-09-06 17:35

Den skal forbi en unlocker og debrandes (lægge en anden menu ind).

Jeg ved ikke lige hvormange unlockere der findes i Nørresundby - men kig her
www.find-unlocker.dk

Så må du ryste op med de kr. personen forlanger.

Har selv samme problem, men med et 'Fly' ikon på en SE W810i.

"Søren Hindsholm" <hindsholm@mail1.stofanetREMOVEXXX.dk> skrev i en
meddelelse news:4501964b$0$4157$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...