Støv i display på Motorola V3
Fra : enrico

Dato : 08-09-06 10:27

Er jeg den eneste, der har støv i lommen?

Jeg købte en Motorola VZR V3 tror jeg den hedder.

Jeg har fået skiftet display een gang på garantien fordi der kommer så
meget støv ind i displayet, at man næsten ikke kan læsetekst i lyst
vejr :(

Nu er den gal igen. Kan man ikke have en lommetelefon i lommen?
Har alle det problem, eller er mit eksemplar utæt?

(I øvrigt har jeg været meget glad for telefonen.)

-enrico

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 08-09-06 11:06

enrico skrev:

> Er jeg den eneste, der har støv i lommen?

Nej, begge mine SonyErocsson'er har støv i displayet. Når det
bliver slemt nok, vil jeg følge opskriften på hvordan man selv
splitter dem ad og renser støvet af.

> Nu er den gal igen. Kan man ikke have en lommetelefon i lommen?
> Har alle det problem, eller er mit eksemplar utæt?

Der er andre der har snakket om støv under glasset på forskellige
mærker.

--
Bertel

Fra : Andseman - 6400

Dato : 09-09-06 10:46

En måde du kan undgå at få støv i din mobil, som nok er en RAZR V3 er, at
ved at invest. i en bæltetaske, og så have telefonen siddende der istedet
for.

En V3'er har også meget dårlig under alm. sollys, så det er ikke sikkert der
er noget galt med den.

Fra : enrico

Dato : 09-09-06 12:33

On Sat, 9 Sep 2006 11:46:20 +0200, "Andseman - 6400" <virker@ikke.dk>
wrote:

>En måde du kan undgå at få støv i din mobil, som nok er en RAZR V3 er, at
>ved at invest. i en bæltetaske, og så have telefonen siddende der istedet
>for.

Tak for svaret!

Den fylder jo så minimalt i lommen - derfor er den fed. Jeg ville godt
have undværet div. tasker osv. men så opstår støvproblemet jo
desværre.

-enrico

Fra : Andseman - 6400

Dato : 09-09-06 14:23

En tase koster ikke alverden - Mytrendyphone.dk har flere modeller bl.a. en
der hedder MOTL1131 til 119,-

Jeg syntes ikke den er særlig fed, tværtimod er den temmelig grim.

Men det er jo en smagsag.

Har også haft et par stykker af V3'ere og også V3i'eren.

Fra : enrico

Dato : 12-09-06 10:57

Jeg skriver ikke, den er pæn. Jeg skriver den er fed fordi den fylder
så lidt i lommen

Jeg skriver ikke en taske er for dyr. Jeg skriver, jeg vil helst
undvære en taske

-enrico

Fra : Andseman - 6400

Dato : 12-09-06 11:42

På et eller andet tidspunkt gider forhandleren ikke at blive ved at sende
den ind til rep.
Og så kommer du enten selv til at betale, eller invest. i en bæltetaske...

Og ja Razr V3 er og bliver en skod telefon, det er er jeg med garanti ikke
den eneste herinde der syntes, men det er jo en smag sag.

Fra : Leif Neland

Dato : 13-09-06 06:00

enrico wrote:
> Jeg skriver ikke, den er pæn. Jeg skriver den er fed fordi den fylder
> så lidt i lommen

Åh, den er fed, fordi den ikke er tyk.

Ak ja den sprog er en onderlig en...

Leif