PC kontakt med 5100
Fra : erik la cour

Dato : 07-09-06 15:46

Hej!

Jeg har lige smadret displayet på min Nokia 5100.

Mit problem er at jeg har gemt mange telefonnumre i telefonens
hukommelse, men nu kan jeg slet ikke arbejde med den, man kan intet se i
displayet.

Jeg har så indkøbt et DKU-5 kabel og hentet PC-suite fra Nokia. Jeg har
installeret driveren til kablet og efterfølgende installeret PC suite,
men desværre har jeg ingen kontakt til telefonen?

Jeg har kontakt med en 6230i via samme PC suite, dog med DKU-2 kabel.

Alle forslag til hvordan jeg får kontakt med telefonen modtages med stor
glæde.

Bedste hilsener
Erik

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 07-09-06 16:00

erik la cour skrev:

> Alle forslag til hvordan jeg får kontakt med telefonen modtages med stor
> glæde.

Kan du ikke gemme hele dynen på simkortet og så flytte det over i
en anden mobil?

--
Bertel

Fra : erik

Dato : 07-09-06 16:08

Bertel Lund Hansen wrote:

> Kan du ikke gemme hele dynen på simkortet og så flytte det over i
> en anden mobil?

Tjoh, det var også min plan at gøre når jeg ville skifte telefon.
Problemet er bare at displayet på telefonen blev totalt ødelagt inden
jeg fik flyttet fra tlf. hukommelsen til SIM kortet. Så nu er jeg nød
til at få kontakt med telefonen på anden vis, idet jeg kan ikke navigere
igennem menuerne, se evt. meddelser osv!

Bedste hilsen
Erik

Fra : Martin Larsen

Dato : 08-09-06 07:56

erik wrote:

> Så nu er jeg nødt
> til at få kontakt med telefonen på anden vis, idet jeg kan ikke navigere
> igennem menuerne, se evt. meddelser osv!

Men måske skal du bruge menuerne til at aktivere forbindelsen, og så er
du jo lige vidt....

Martin