Hvilket mærke MicroSD kort til mobilen??
Fra : ArJo

Dato : 07-09-06 12:48

Hej
Når man gerne vil ha et større MicroSD kort til sin mobil, er det så et
bestemt mærke som anbefales/foretrækkes frem for det andet? Eller er det
hip som hap? Jeg tænker herpå hastighed/kvalitet.
Kortet skal være på 512mb eller 1Gig (afhængig af prisen) og det er til
en Nokia 6233
--
mvh og pft
ArJo

---
avast! Antivirus: Outbound message clean.
Virus Database (VPS): 0636-0, 06-09-2006
Tested on: 07-09-2006 13:48:05

Fra : Lasse Jensen

Dato : 07-09-06 12:50

ArJo wrote:

> [...]
> hip som hap? Jeg tænker herpå hastighed/kvalitet.
> Kortet skal være på 512mb eller 1Gig (afhængig af prisen) og det er til

Jeg ved ikke om der er den store kvalitets forskel. Det eneste kort jeg har
haft, der gik fløjten var et OEM Ericsson MMC kort. Men hvis du synes
livstidsgaranti er et dejlig ord, så gå efter Kingston.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : Andseman - 6400

Dato : 07-09-06 13:28

Kingston, så er du ikke gået helt forkert i byen....

Fra : Johnny B [2000]

Dato : 07-09-06 15:46

Sandisk bruger jeg i min 6233 ( 1gb ) ... virker fint
kan købes her : https://shopmore.telmore.dk/sider/81/81

--
Johnny B [2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"