RAM i W810i
Fra : Mik Thomsen

Dato : 04-09-06 08:57

Af Sony-Ericssons hjemmeside fremgår det, at W810i understøtter op til 2 GB
RAM. Men er det det reelle maksimum? Jeg har set på flere udenlandske
webshops, at den også sælges med 4 GB. Nogen erfaringer??

Vh Mik

Fra : Sønderbronx \(6400\)

Dato : 04-09-06 09:03

Det har jeg hørt noget om !

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 04-09-06 14:44

"Sønderbronx \(6400\)" <ingenmail@tak.dk> wrote in

> Det har jeg hørt noget om !

Ville du bare blære dig, eller kunne du overtales til at dele din viden med
omverdenen?

Fra : Sønderbronx \(6400\)

Dato : 04-09-06 15:24

Ikke mere end højest nødvendigt !

Det er jo tilladt at læse andre folks indlæg og ikke kun ens eget....

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 04-09-06 23:29

"Sønderbronx \(6400\)" <ingenmail@tak.dk> wrote in news:44fc371c$0$4167
$ba624c82@nntp02.dk.telia.net:

> Ikke mere end højest nødvendigt !
> Det er jo tilladt at læse andre folks indlæg og ikke kun ens eget....

Så det er tidsspilde at læse dine indlæg? Det er dog trods alt en brugbar
oplysning.

Bemærk den lækre, letlæselige måde jeg citerer indlæg på. Det er jo tilladt
at lære af andre folks indlæg.