mp3
Fra : tina hedeman

Dato : 03-09-06 18:03

hej med jer

jeg vil høre om der er nogen her der kan hjælpe mig.
jeg har en sony ericsson j300i.
Problemet er hvordan jeg får mp3 filer til ringetoner?
håber nogen kan hjælpe mig.

hilsen tina

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 03-09-06 18:16

"tina hedeman" <th@dch-grenaa.dk> posting:

>jeg vil høre om der er nogen her der kan hjælpe mig.
>jeg har en sony ericsson j300i.
>Problemet er hvordan jeg får mp3 filer til ringetoner?
>håber nogen kan hjælpe mig.

Hvordan mener du? Kan du ikke finde lydopsætningen? Vil du have en
konkret på din telefon?

Under lydopsætningen kan du, i det mindste på min, vælge punktet
"Sony Ericc.", som forbinder op til en internet-side, hvorfra du kan
hente.

Ønsker du en konkret, lægger du den fx på nettet og hente den ned
til telefonen derfra via telefonens browser (eller endnu bedre Opera
Mini 2, http://www.opera-mini.com), gå fx til i telefonbrowseren
http://www.itu.dk/people/chr/m.mp3 og resten skulle gå af sig selv.
Herefter kan du så vælge den under lydopsætningen.

--
What is life, except excuse for death,

http://www.amnesty.dk/stoptortur/protest/

Fra : Sønderbronx \(6400\)

Dato : 03-09-06 18:17

Hvorffor betale for noget, man kan lave gratis ....

Fra : tina hedeman

Dato : 03-09-06 20:06

hej

jeg har en besemt ringetone som en har sendt mig. Jeg vil gerne have den på
tlf.
skal den lægges ind i en speciel mappe?
Ja vi har det kabel.

hilsen tina

Fra : Sønderbronx \(6400\)

Dato : 03-09-06 20:43

Det er vel noget du selv bestemmer - kan ikke lige helt huske det....
Så er det vel bare, at vælge mp3 filen til ringetone

Fra : Sønderbronx \(6400\)

Dato : 03-09-06 18:18

Må gå ud fra, at du har et datakabel ?