Erfaring med N80?
Fra : Alfons Åberg

Dato : 02-09-06 20:27

Er der nogen som har en N80 - og har lyst til at dele ud af deres erfaringer
med samme?

pfht, Alfons

Fra : René

Dato : 04-09-06 16:28

Fed mobil, lidt tyk og kejtet men kvali, dog understøttes stereobluetooth
headset ikke, underligt for en ny topmodel, derfor jeg sælger min...

Fra : jk

Dato : 10-09-06 11:20

"René" <rene@repo.dk> wrote in message
> Fed mobil, lidt tyk og kejtet men kvali, dog understøttes stereobluetooth
> headset ikke, underligt for en ny topmodel, derfor jeg sælger min...

lidt tyndt grundlag !
og hent så denne, hvis sterobluetooth er dit problem:
http://www.iphone-forum.org/attachment.php?attachmentid=176830&d=1157878516
....så er det ikke længere noget problem!

/JK

Fra : jk

Dato : 05-09-06 14:17

"Alfons Åberg" <knold@ms.xom> skrev i en meddelelse
> Er der nogen som har en N80 - og har lyst til at dele ud af deres
> erfaringer med samme?

Jeg skiftede min Sony Ericsson Z600 ud med en N80'er og har haft den i 3
måneder nu og jeg er pt. - stort set - tilfreds, det om jeg er lidt
utilfreds med er "build-kvaliteten", telefonen kostede 55hundrede og så
forventer jeg selvfølgelig, at kvaliteten følger med, men den halter altså
noget på dette punkt, her tænker jeg bl.a. på "joysticket", det er lidt
svært at trykke lige ned (for at vælge noget) - man kommer ofte til at
trykke op/ned istedet. Selve slidefunktionen er heller ikke helt iorden, den
føles ikke "rocksolid" - det svarer vel lidt til, at give hånd til en
person, som leverer et "slattent håndtryk". Kameraet er jeg heller ikke
jublende lykkelig for og hvorfor F* de ikke har smidt autofokus i den
telefon er et rigtig godt spørgsmål, for resultatet er lidt derefter og så
er det desværre ligemeget om den har 3 megapixel, man får typisk lidt ulne
fotos - MEN... så har jeg på den anden side også den holdning, at hvis man
ønsker kvalitetsfoto skal man købe et digital spejlreflekskamera og ikke
satse på en kamera-mobil! Batterilevetiden er ikke supergod og efter at
have leget lidt med forskellige indstillinger kan min nu holde i max. 3 dage
og nogle gange kun 2 (alt efter hvor meget jeg har brugt den).

Nu har du fået alle de småirriterende ting omkring en N80'er og jeg startede
jo indledningsvis med at skrive, at jeg var stort set tilfreds, hvilket jeg
også er, for der er også rigtig mange GODE ting ved en N80'er - browseren
slår eksempelvis alt jeg tidligere har prøvet, og det er lidt en oplevelse,
at se en hjemmeside blive vist "korrekt" på telefonen. Symbian
operativsystemet er imponerende og der er mange ting og sager at se på - det
er faktisk utroligt så meget man har kunne proppe ned i den telefon. Man kan
finde utrolig mange applikationer/spil osv. rundt omkring på diverse
mobil-forums, så der er rig mulighed for at få fyldt telefonen op med ting
og sager lynhurtigt - Jeg har eksempelvis downloadet (en i øvrigt gratis)
version af VNC til telefonen, sådan at jeg kan fjernstyre min pc fra
mobilen. Det er genialt, at man kan have flere ting startet op på een gang
og at man nemt kan få et overblik+skifte mellem de "kørende" programmer.

alt i alt er jeg tilfreds med min N80'er på trods af de små
irritationsmomenter :)

/JK