N6210 indikerer ikke nye talemeddelelser f~
Fra : Lars Arup

Dato : 02-09-06 20:23

Jeg har lige taget en N6210 i brug efter i hele 2006 at have brugt en N6150.
Så blev jeg mindet om hvorfor jeg dengang i slutningen af 2005 udskiftede
min N6210 med den ældre N 6150.

Dengang i slutningen af 2005 ændrede Telia et eller andet ved deres
tlfsvarer så jeg ikke på min daværende N6210 mere fik medd om nye
talebeskeder hverken som tekst eller det for Orange helt enestående system
med at bruge båndoptagerikonet på telefonen.

Nå men jeg fandt min gamle 6150 frem og den var helt upåvirket af ændringen,
så den viste som altid i klar tekst "ny talebesked" og viste
båndoptagerikonet.

Men som sagt virker det ikke på en N6210, og jeg har så lånt en N6310 og der
fungerer det også fint.

Grunden til min interesse for disse ældre tlf er mit håndfrie sæt i bilen
som kun passer til disse typer.

So sagt, hvorfor virker N6210 ikke og en ældre(6150) og en nyere(6310) godt
i forb med Telia Tlfsvarer. ???

De er dog alle tre ret ens i funktioner og opbygning.

MVH Lars Arup