T9 på en Samsung E730
Fra : lindsepigen@gmail.co~

Dato : 29-08-06 13:44

Jeg har købt en samsung E730 og det irriterer mig grænseløst at hver
gang jeg vil begynde en ny sms, så starter den med alm ABC og ikke T9.

Er der en måde jeg kan få den til at starte automatisk på T9?

VH
Karen

Fra : Brian

Dato : 29-08-06 21:12

lindsepigen@gmail.com skrev:
> Jeg har købt en samsung E730 og det irriterer mig grænseløst at hver
> gang jeg vil begynde en ny sms, så starter den med alm ABC og ikke T9.
>
> Er der en måde jeg kan få den til at starte automatisk på T9?

Har du prøvet at ændre det til T9, inden du trykker på andre taster ? Det
virker ihvertfald på min... så starter den op med T9 næste gang.

/Brian

Fra : Karina Hansen

Dato : 31-08-06 20:51

> [...]
> gang jeg vil begynde en ny sms, så starter den med alm ABC og ikke T9.
>
> Er der en måde jeg kan få den til at starte automatisk på T9?

Det har også irriteret mig lidt... men som der bliver skrevet starter
den automatisk på T9, hvis du i forige besked afsluttede med T9 tændt..
Det går mig mere på nerverne at den ikke starter med stort bogstav efter
punktum, som min SE gjorde det... Det savner jeg..

Mvh
Karina

Fra : Claus Andersen

Dato : 01-09-06 19:10

"Karina Hansen" <khansen84@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Det går mig mere på nerverne at den ikke starter med stort bogstav efter
> punktum, som min SE gjorde det... Det savner jeg..
>
> Mvh
> Karina

Ja eller at man ikke, efter man har skrevet hele beskeden, kan gå tilbage og
ændre et ord - f. eks på til så.

Er der andre som synes batteri levetiden er latterlig lav og ikke
overhovedet i overensstemmelse med specifikationerne på mobilen 6-10 døgn?
Min holder max (hvis jeg er heldig) 4 døgn. Dette dog kun hvis den ligger
uden at blive brugt ellers holder den mindre (30 sms = holdbarhed ialt 3
døgn).

Hilsen

Claus

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Brian

Dato : 01-09-06 21:15

Claus Andersen skrev:

> [...]
> døgn? Min holder max (hvis jeg er heldig) 4 døgn. Dette dog kun hvis
> den ligger uden at blive brugt ellers holder den mindre (30 sms =

Batteritiden er alt for ringe - og de 3 markører er ikke til at stole på.
Min kan gå 2 dage med alle 3 markører tændt, så ryger den på 2, og derfra
skal jeg bare snakke 10 minutter, så er den tør for strøm.

Netop batteriet er grunden til, at jeg snart skipper min.

/Brian

Fra : Brian

Dato : 01-09-06 21:11

Karina Hansen skrev:

> Det har også irriteret mig lidt... men som der bliver skrevet starter
> den automatisk på T9, hvis du i forige besked afsluttede med T9
> tændt..

Det gør min ikke, og det gør Karen's åbenbart heller ikke... man afslutter
jo "altid" med T9 tændt

> Det går mig mere på nerverne at den ikke starter med stort
> bogstav efter punktum, som min SE gjorde det... Det savner jeg..

Jeps, men det er en vanesag.

/Brian