SE W810i
Fra : Sønderbronx \(6400\)

Dato : 28-08-06 12:44

Hejsa

Er brændt mig temmelig lun på subj. men inden jeg køber den, ville jeg lige
høre jeres mening om den først. Både positive og evt. negative sider....

Fra : Tue Jensen

Dato : 28-08-06 15:28

On Mon, 28 Aug 2006 13:43:36 +0200, Sønderbronx (6400) wrote:

> Hejsa
>
> Er brændt mig temmelig lun på subj. men inden jeg køber den, ville jeg lige
> høre jeres mening om den først. Både positive og evt. negative sider....

Du kan ikke slå lukkerlyden til kameraet fra
--
Tue

Fra : Format C:

Dato : 28-08-06 23:12

Jo hvis du sætter den på lydløs er der ingen shutterlyd

Format C:

Fra : Ole Stigaard

Dato : 28-08-06 18:24

Mon, 28 Aug 2006 13:43:36 +0200, Sønderbronx (6400) <ingenmail@tak.dk>
skrev:

> Hejsa
>
> Er brændt mig temmelig lun på subj. men inden jeg køber den, ville jeg
> lige
> høre jeres mening om den først. Både positive og evt. negative sider....

Lækker, men lidt dåset lyd.
Voldsomt overdrevet batterilevetid, i ren stand-by tid kommer min i hvert
fald ikke over fire døgn...

Ole

Fra : Sønderbronx \(6400\)

Dato : 28-08-06 19:49

Def. lige dåset lyd ?

news.tez7yxem73aafo@dpiii...

Fra : Ole Stigaard

Dato : 28-08-06 20:19

Mon, 28 Aug 2006 20:49:09 +0200, Sønderbronx (6400) <ingenmail@tak.dk>
skrev:

> Def. lige dåset lyd ?

Skal vi blive tekniske er det vel en udtalt mangel af lyd i
frekvensområdet op til 6-700 Hz, og et kraftigt boost af frekvenserne
mellem 2000 og 4000 Hz... Men tænk på en dårlig analog telefon på en
amerikansk film fra 70'erne. Derhen af.

Ole

Fra : Sønderbronx \(6400\)

Dato : 28-08-06 20:33

Oki.

Min bror han har en, og hans spiller bare perfekt.

news.te0c9vu473aafo@dpiii...

Fra : Klaus Jørgensen

Dato : 29-08-06 18:13

Sønderbronx (6400) wrote :
> Oki.
>
> Min bror han har en, og hans spiller bare perfekt.

En Oki mobiltelefon - de sælges da vist ikke i DK.... (c:

/klaus
(som har en Oki printer, og den spiller også perfekt)

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 29-08-06 01:02

Sønderbronx (6400) wrote:

> Er brændt mig temmelig lun på subj. men inden jeg køber den, ville
> jeg lige høre jeres mening om den først. Både positive og evt.
> negative sider....
negativ:
Jeg hader SE's software til USB forbinde telefonen til computeren i windows.
Problemet er nu nok at jeg først prøvede i Linux og her popper telefonen
op som 2 USBenheder. En for telefonens hukommelse og en for Memerystikket,
uden der skal installeres ekstra software.

Batteriet levetid er ikke noget at råbe hurra for.

SE har ændret stikket på telefonen så man ikke kan bruge gamle lader og headsæt.

positiv:
Det er en fed telefon.

mvh
Henning

Fra : Morten Vadskær

Dato : 29-08-06 14:06

Sønderbronx (6400) wrote:
> Hejsa
>
> Er brændt mig temmelig lun på subj. men inden jeg køber den, ville jeg lige
> høre jeres mening om den først. Både positive og evt. negative sider....
Negativt: Der er ingen beskyttelse for kameralinsen. Man kan stadig ikke
lave genvej ned til Opera Mini. Mangler uret (som var på W800i), når
den gik i stand-by. Har set det på W810i engang imellem, men har endnu
ikke gennemskuet, hvornår det tænder.

Positivt: Topfedt kamera. Meget pænere end min gamle W800i
--
www.mXchange.dk - køb og sælg brugte mobiler

Fra : Tue Jensen

Dato : 29-08-06 15:21

On Tue, 29 Aug 2006 15:06:17 +0200, Morten Vadskær wrote:

> [...]
> lave genvej ned til Opera Mini. Mangler uret (som var på W800i), når
> den gik i stand-by. Har set det på W810i engang imellem, men har endnu
Du kan tænde uret ved at trykke på zoom knappen på siden af telefonen når,
den er i standby, men det forsvinder igen.

--
Tue

Fra : Carsten Riis

Dato : 07-09-06 19:37

Tue Jensen skrev den 29-08-2006 16:20:

> Du kan tænde uret ved at trykke på zoom knappen på siden af telefonen når,
> den er i standby, men det forsvinder igen.

Enten den eller walkman-knappen.

mvh

Carsten Riis, som udtaler sig på egne vegne

Fra : Morten Vadskær

Dato : 12-09-06 15:29

> Enten den eller walkman-knappen.

Hey drenge. Lige hvad jeg ledte efter... Tak for det.

--
www.mXchange.dk - køb og sælg brugte mobiler