6230i og lys i display
Fra : KsNa

Dato : 26-08-06 17:42

Hvis man sætter telefonen i et bilmonteringssæt kommer der lys i displayet
hele tiden, får den strøm ind på en af stifterne i bunden, eller er der
nogle der kortsluttes for, at den tænder lyset og hvilke stifter er det?

Mvh
Kim

Fra : Thomas Andersen

Dato : 26-08-06 18:49

Hej
Indstillinger -> Ekstra udstyr ->Håndfri

Mvh Thomas
www.CellShoppen.dk

Fra : KsNa

Dato : 26-08-06 20:02

"Thomas Andersen" <ThomasAndersen@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Indstillinger -> Ekstra udstyr ->Håndfri

Ja, men det er kun hvis man har et håndfri sæt.

Jeg har en pasivholder som har stik til strøm og "data" (kun strøm er
tilsluttet) og når jeg sætter telefonen i den kunne jeg godt tænke mig, at
få lys displayet men uden, at der er lys i displayet når den lader hjemme på
bordet.

Mvh
Kim

Fra : Thomas Andersen

Dato : 28-08-06 18:14

Hvad så hvis du ændrer det under "lader" i stedet for håndfri under ekstra
udstyr (under indstillinger)

Mvh Thomas

Fra : KsNa

Dato : 28-08-06 18:52

"Thomas Andersen" <ThomasAndersen@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad så hvis du ændrer det under "lader" i stedet for håndfri under ekstra
> udstyr (under indstillinger)

Så lyser den også når den ligger på bordet, med laderen sat i.

Under "Håndfrit" kan der indstilles noget med tændingsføler, er det for at
dæmpe lyset så det ikke blænder under mørkekørsel eller for at tænde den når
bilen startes.

Mvh
Kim