Lyd på SonyEricsson W810i
Fra : Tue Jensen

Dato : 25-08-06 16:27

Hej. Når jeg tager et billede med min telefon, SonyEricsson W810i, siger
den en lyd. Hvordan slår jeg den fra? kan self. sætte telefonen på lydløs,
men det gider jeg ikke, hver gang jeg skal tage et billde.
--
Tue

Fra : Peter D.

Dato : 26-08-06 11:30

Hej.

> Hvordan slår jeg den fra? kan self. sætte telefonen på lydløs,
> men det gider jeg ikke, hver gang jeg skal tage et billde.

Hvis det er som på en K750i og W800i, så kan du ikke slå lyden fra på anden
måde......
- jo ved at fifle med firmwaren, men det kan nok ikke anbefales....

--
Peter

Fra : Tue Jensen

Dato : 28-08-06 15:29

On Sat, 26 Aug 2006 12:29:42 +0200, Peter D. wrote:

> Hej.

> Hvis det er som på en K750i og W800i, så kan du ikke slå lyden fra på anden
> måde......
> - jo ved at fifle med firmwaren, men det kan nok ikke anbefales....

Tak

Har også spurgt SonyEricsson. Lukkerlyden kan desværre ikke slåes fra. Jeg
kan blot håbe, at der kommer en opdatering der løser det problem.

--
Tue