SE K800i og email/internet
Fra : Magnus

Dato : 25-08-06 14:29

Har nu en SE K700i som jeg er glad for men den er nu så brugt at jeg har
problemer med den.

Så jeg ville skifte den ud med den nye SE K800i men hvordan er den til email
og internet?

K700i kan jeg ikke gemme hele teksten i en modtaget email eller en jeg er
ved at skrive og det er irreterende kan 800'eren bedre gemme og administrere
emails samt hvordan er den internet browser der er i den da det er disse to
funktioner jeg bruger mest?

95% af mine udgifter/forbrug er til GPRS/internet trafik. Med en K800i som
er en 3' mobil vil der være noget at spare ved at benytte 3's netværk i
forhold til de 12 kr. jeg giver pr. MB hos TDC?

Er der nogen der har tips og tricks til hvordan man får udskiftet sin
telefon? Her tænker jeg på alle de slagtilbud hvor man så skal binde sig i
så og så lange. Er der noget at spare eller skal man blot finde den billigst
uden abn. på nettet og bestille den der?

/Magnus