Teleselskab som kan optage ens samtaler?
Fra : Morten

Dato : 25-08-06 09:17

Hej

Findes der et teleselskab som kan optage de samtaler man har i telefonen, så
man har dem til senere (gerne som lydfil så det kan gemmes lokalt) ?

Fra : Mikey78

Dato : 25-08-06 10:04

"Morten" <post@simonsen.mail.dk> wrote in

> Hej
>
> Findes der et teleselskab som kan optage de samtaler man har i
> telefonen, så man har dem til senere (gerne som lydfil så det kan
> gemmes lokalt) ?

Det ved jeg ikke, men til gengæld ved jeg at hvis du har en Symbian-
telefon, så kan du downloade et gratis program til telefonen, som kan
udføre præcis det du ønsker.
Søg på CallRecorder Pro.

Mvh Mikey

Fra : Jesper

Dato : 25-08-06 10:10

On Fri, 25 Aug 2006 10:17:15 +0200, Morten wrote:

> Hej
>
> Findes der et teleselskab som kan optage de samtaler man har i telefonen, så
> man har dem til senere (gerne som lydfil så det kan gemmes lokalt) ?

CBB har i hvert fald - de kalder produktet Call Recorder:

http://www.cbb.dk/cms.ashx/ekstra-services/cbb-call-recorder.aspx

.... men i vanlig teleudbyder-stil tager de naturligvis penge for det.

Hvis din telefon er tilstrækkelig avanceret, er det muligt at den kan
gøre det lokalt via sound recorder applikationen - prøv at checke dette.
Så er det nemlig gratis

Fra : Jes Vestervang

Dato : 25-08-06 11:26

Mikey78 <news5@thiemer.dk> writes:

> Det ved jeg ikke, men til gengæld ved jeg at hvis du har en Symbian-
> telefon, så kan du downloade et gratis program til telefonen, som
> kan udføre præcis det du ønsker. Søg på CallRecorder Pro.

Det prøvede jeg lige, og det ser altså ud til at koste 13 $ og: "This
is actually a great piece of software, but I feel cheated. Nowhere are
you told that it beebs loudly every 5 seconds, and you can't turn that
off. Unacceptable marketing. Just tell us: "IT BEEPS LOUDLY EVERY 5
SECONDS"."
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Peter D.

Dato : 25-08-06 15:33

Hej.

Du kan også optage dine samtaler på en K750i/w800i telefon, hvis du vil.....

- og downloade dem til din pc når det passer dig.....

--
Peter

Fra : michael

Dato : 25-08-06 20:22

CCB kan. Jeg har lavet et par interviews på den måde og det har fungeret
fint. Du kan downloade optagelserne i WAV eller MP3.

/michael

Fra : Carsten Riis

Dato : 26-08-06 16:12

Morten skrev den 25-08-2006 10:17:
> Hej
>
> Findes der et teleselskab som kan optage de samtaler man har i telefonen, så
> man har dem til senere (gerne som lydfil så det kan gemmes lokalt) ?

De telefoner som har en diktafon-funktion fx Nokia6230i, Motorola v3, SE
w810i og i den dur.

Der kan du optage telefonsamtaler direkte på telefonen.

Når du optager med en Nokia 6230i, så hører du og din samtalepartner dog
en "kliklyd" hvert 5. sekund.
Kliklyden kommer ikke med op optagelsen.

mvh

Carsten Riis

Fra : Morten

Dato : 28-08-06 07:30

"Carsten Riis" <carsten.riis@gmail.com> skrev i en meddelelse

> De telefoner som har en diktafon-funktion fx Nokia6230i, Motorola v3, SE
> w810i og i den dur.
> Når du optager med en Nokia 6230i, så hører du og din samtalepartner dog
> en "kliklyd" hvert 5. sekund.

Jo, jeg har også en Nokia 6021 som kan optage, men der er dut-lyden netop et
problem, da modparten helst ikke skal vide at samtalen bliver optaget.

Men de andre du nævner kommer måske ikke med nogen lyd under samtalen?