? Valg af BT øresnegl
Fra : pkc

Dato : 24-08-06 20:50

Hvilket er det ypperste - når komfort og standby tid er kriterierne ?

Per Krabbe

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 24-08-06 21:07

In article <44ee02e8$0$13985$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
"pkc" <must_be_changed_@scanboat.com> wrote:

> Hvilket er det ypperste - når komfort og standby tid er kriterierne ?

Nokia's model til omkring de 3-400 .. suveræn IMHO.. og så ligner den
ikke et motherfucker headset fra StarTrek som Jabra og mange af de andre
bryster sig af..

--
Med venlig hilsen,
Martin Johansen, Kolding

Fra : Erling Simonsen

Dato : 24-08-06 21:31

Martin Johansen [6000] skrev:

> Nokia's model til omkring de 3-400 .. suveræn IMHO.. og så ligner den
> ikke et motherfucker headset fra StarTrek som Jabra og mange af de andre
> bryster sig af..

Kan du ikke lige give os evt. modelnummer.
Der er så mange forskellige på hjemmesiden.
mvh
Erling

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 25-08-06 04:40

In article <44ee0c3d$0$187$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
Erling Simonsen <erlingxxxx@gmail.com> wrote:

> Kan du ikke lige give os evt. modelnummer.
> Der er så mange forskellige på hjemmesiden.
> mvh
> Erling

Jo selvfølgelig.. var på vej i seng i går så nåede det ikke.. hehe

HS-54W hedder det.

--
Med venlig hilsen,
Martin Johansen, Kolding

Fra : Erling Simonsen

Dato : 25-08-06 11:09

Martin Johansen [6000] skrev:

> Jo selvfølgelig.. var på vej i seng i går så nåede det ikke.. hehe
>
> HS-54W hedder det.

Jamen så var du jo lovlig undskyldt , haha
Takker mange gange.
/Erling

Fra : Lars Petersen

Dato : 25-08-06 14:25

> Jamen så var du jo lovlig undskyldt , haha
> Takker mange gange.

Jeg har også sådan et og jeg synes lyden deri er vildt lav og det er svært
at høre når man har motorstøj også (især hvis bilen er af ældre dato )

Til gengæld er jeg dybt imponeret over Jabra BT 150, som faktisk minder en
del om Nokia HS-54W i designet.

/Lars

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 25-08-06 14:37

In article <44eefa3d$0$75042$14726298@news.sunsite.dk>,
"Lars Petersen" <lars@pilsnerpause.dk> wrote:

> Jeg har også sådan et og jeg synes lyden deri er vildt lav og det er svært
> at høre når man har motorstøj også (især hvis bilen er af ældre dato )

Jeg kan uden problemer snakke i min selv ved hastigheder man burde køre
sydpå for at køre... hehe.

Men det kræver at bøjlen lige er sat rigtigt, ellers sidder den ikke
ordentlig i øret på mig.

--
Med venlig hilsen,
Martin Johansen, Kolding

Fra : Kim S

Dato : 25-08-06 10:01

"pkc" <must_be_changed_@scanboat.com> skrev i en meddelelse
> Hvilket er det ypperste - når komfort og standby tid er kriterierne ?

http://uswww03.gnnetcom.com/jabra/JX10_EM_EN/jx10_brochure.pdf

mvh, Kim

Fra : Lars Knudsen

Dato : 25-08-06 10:44

On Thu, 24 Aug 2006 21:49:57 +0200, "pkc"
<must_be_changed_@scanboat.com> wrote:

>Hvilket er det ypperste - når komfort og standby tid er kriterierne ?

Jeg ved ikke hvad der er det ypperste.. Men jeg har købt mig sådan et
her:

http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=dk&lc=da&ver=4000&template=pp4_loader&php=php1_10417&zone=pp&lm=pp4_1&pid=10417

SE HBH-IV835

Det er jeg fint tilfreds med, det er lille og let og fin batteritid.

Jeg har ikke endnu prøvet at tale det tomt, og lader det blot når jeg
alligevel har det med på kontoret.

Eneste minus er at SE ikke undersøtter tale-kommandoer med BT headset
på min K800i telefon, men det er nok ikke specifikt for netop dette
headset.

** Lars

Fra : Anders Bo Rasmussen

Dato : 30-08-06 20:21

On Fri, 25 Aug 2006 11:43:50 +0200 Lars Knudsen wrote:

> Jeg ved ikke hvad der er det ypperste.. Men jeg har købt mig sådan et
> [...]

Jeg har to telefoner og en computer som jeg godt kunne tænke mig at
bruge med et enkelt headset. Jeg har læst at det er væsentlig nemere at
skifte telefon med nogen headsets end andre. Er HBH-IV835 godt eller
skidt i den henseende?

--
41 6E 64 65 72 73

Fra : Peter D.

Dato : 25-08-06 15:38

Hej.

> Hvilket er det ypperste - når komfort og standby tid er kriterierne ?

Jabra BT500
- det er langt bedre, behageligere og pænere at have BT´en hængende bag
øret, end udenpå som så mange andre....

Der er iøvrigt 240 timers standby, og 8 timers taletid.

--
Peter

Fra : pkc

Dato : 28-08-06 16:42

"pkc" <must_be_changed_@scanboat.com> skrev i en meddelelse
> Hvilket er det ypperste - når komfort og standby tid er kriterierne ?

> [...]

Jeg har valgt en Jabra bt500 -

Nokia´en har jeg - men bøjlen er af lav kvalitet og irriterer nemt.

Tak for input

mvh
Per