w810i --> bruges som modem til den bærbare
Fra : rasmus carlsen

Dato : 23-08-06 15:07

Hejsa,

Firmaet har udstyret mig med en hæderlig bærbar og en 810i ...

Jeg skulle således være i stand til at sidde i toget eller for den sags
skyld på månen og nette på min bærbare via mobilen. Fint nok - hvordan?

Computeren havde et opsætningsprogram som gjorde en masse og den fandt også
min telefon og spurgte den, om den måtte få forbindelse - jeg svarede ok på
telefonen.

Fint nok - den bad også om en pin kode som jeg bekræftede på telefonen.

Ikonet Bluetooth på computeren klikker jeg på og ser min telefon og klikker
på den og beder den bruge telefonen som modem. Telefonen spørger så om det
er ok ... Den har selv udfyldt brugernavn med mine initialer (fra firmaets
netværk og som også er en del af computerens navn). Jeg udfylder password
med det, jeg angav tidligere ... og så står der bare "ringer op".

Hvad skal jeg dog gøre for at nette med min bærbare og min mobil?

rasmus