Navi4all til SE K800i?
Fra : Finn Nørbom

Dato : 23-08-06 08:46

Hej.
Er der nogen der vil hjælpe mig.Jeg mener at have hørt at Se K800i kan køre
gps
med programmet Navi4all.Vil nogen fortælle mig om det er rigtigt og hvor jeg
kan downloade eller købe dette program.Kræver det noget ekstraudstyr til
min telefon?
Da jeg ikke kan se mine egne breve (ved ik hvad der er galt) håber jeg i vil
svarer på e-mail.På forhånd tak.
Venlig hilsen Finn Helsingør
fn7@vapnet.dk.

Fra : Jens

Dato : 23-08-06 12:30

> Er der nogen der vil hjælpe mig.Jeg mener at have hørt at Se K800i kan
> køre gps
> med programmet Navi4all.Vil nogen fortælle mig om det er rigtigt og hvor
> jeg

Det skulle nok kunne lade sig gøre (hedder 'Nav4all') Du får jo altså brug
for en gps modtager/'mus', hvis du vil have egentlig navigation.

Find

http://www.nav4all.com/

med din web-browser for at hente info

Gå til

http://www.nav4all.com/install

med din wap-browser (fra telefonen) for at installere.

Jens

Fra : Jens

Dato : 24-08-06 10:57

> Gå til
>
> http://www.nav4all.com/install
>
> med din wap-browser (fra telefonen) for at installere.

Har nogen prøvet dette download for nylig?? Jeg har tidligere brugt det,
men nu virker det ikke på min SE K600i... får 'Overførslen mislykkedes'
fejlmeddelse

Java kører med andre programmer, og internet data kører også...?

Jens

Fra : Finn Nørbom

Dato : 24-08-06 19:04

Hej igen.
Tak for hjælpen .Det vil jeg prøve at sætte mig ,idt ind i.
Hilsen Finn

Fra : Lars Knudsen

Dato : 25-08-06 10:04

On Thu, 24 Aug 2006 11:57:21 +0200, "Jens"
<jens.news@schoenemann-paul.dk> wrote:

> [...]
>fejlmeddelse
>
>Java kører med andre programmer, og internet data kører også...?

Min K800i kunne uden problemer hente det. Og det ser ud til at fungere
fint. Har dog ingen GPS dongle at koble på.

** Lars