Hardcase Etui til Sony mobil??
Fra : usenet

Dato : 23-08-06 07:56

Hejsa,
Min søn på 11 skal have sin mobilos med i skolen.
Den skal ligge i hans taske og den har det jo med at blive smidt, kastet og
trampet på sådan en
Så for at beskytte mobilos ville jeg investere i hardcase etui til hans
SonyEricsson K750i.

Nogen forslag til hvor jeg kan finde sådan et etui.??

Mvh
Dan

Fra : Anders Pedersen

Dato : 23-08-06 10:02

usenet skrev:

> [...]
> SonyEricsson K750i.
>
> Nogen forslag til hvor jeg kan finde sådan et etui.??

Feks den her fra Mytrendyphone
http://www.mytrendyphone.dk/shop/productinfo.asp?id=E21%2D6124

Min Far bruger den selv på en k750i og når først telefonen kommer
der i sidder den der.
dog er displayet svært at se i solskin om det skyldes tasken ved jeg
ikke.
her skulle den være på lager

http://www.cellshoppen.dk/shop/productinfo.asp?id=KRUSELLK750i

Fra : usenet

Dato : 23-08-06 10:35

"Anders Pedersen" <anders.boegh@jubii.dk> skrev i en meddelelse

usenet skrev:

> [...]

der i sidder den der.
dog er displayet svært at se i solskin om det skyldes tasken ved jeg

Takker,
Ser lovende ud.

/Dan