SE K700i - download af amr-fil.
Fra : Ukendt

Dato : 19-08-06 12:36

Har en SE K700i som jeg kan tilgå trådløst via Bluetooth fra min pc med
div. mobi-programmer som f.eks MyPhoneExplorer.

Når man optager lyd med telefonen gemmes dette som en *.amr fil. Lyd
optaget med mikrofoen kan jeg snildt downloade til pc'en og afspille,
men optagelser af telefonsamtaler kan jeg ikke downloade uanset hvilket
program jeg bruger til at downloade.

Jeg kan godt begynde downloadningen af filen men intet kommer over på
pc'en i den sidste ende, og ligemeget hvilket mobi-program jeg bruger,
så enter crasher eller hænger det når filen ser ud til at være færdig
downloadet.

Er telefonen indrettet sådan at man bare ikke kan downloade optagelser
af telefonsamtaler, eller bakser jeg mon med et lokalt problem her.

Nogen input ? Kan I andre med samme telefon downloade en sådan fil til
jeres pc ?

--
Lars J.H