Seriel kabel til K750i??
Fra : PP

Dato : 18-08-06 09:23

Hej

Findes ovenstående?
Og er der modem indbygget i K750i, som der er i f.eks. T28 så man kan tilgå
det via seraielporten?

PP

Fra : Peter D.

Dato : 18-08-06 16:44

Hej.

> Findes ovenstående?

Ja, et USB-kabel, er jo også serielt, og sådan et følger der med.....
- hvis du derimod mener om der findes et RS232 kabel, så aner jeg det
ikke.......

> Og er der modem indbygget i K750i, som der er i f.eks. T28 så man kan
> tilgå
> det via seraielporten?

Ja, med USB-kablet eller via IR eller Bluetooth kan du....
- igen hvis det drejer sig om RS232, så aner jeg det ikke.....

Mvh.
Peter

Fra : PP

Dato : 18-08-06 19:38

"Peter D." <pshdo@tele.two.adsl.dk> wrote in message
> Hej.

> Ja, et USB-kabel, er jo også serielt, og sådan et følger der med.....
> - hvis du derimod mener om der findes et RS232 kabel, så aner jeg det
> ikke.......

RS232

PP