JabraBT620s og SE w810i
Fra : moi?

Dato : 17-08-06 23:13

Nogen der har erfaringer med den kombination?

Andre BT-stereoheadsets der kan anbefales - til w810 og evt andre SE
telefoner ?

på forhånd tak

Fra : Jan A.

Dato : 19-08-06 15:42

moi? skrev:

> Nogen der har erfaringer med den kombination?

Nej.

> Andre BT-stereoheadsets der kan anbefales - til w810 og evt andre SE
> telefoner ?

Der er jo SonyEricssons eget HBH-DS970 BT, det skulle efter sigende
fungere aldeles fremragende

Jan

Fra : moi?

Dato : 19-08-06 21:43

Jan A. den 19-08-2006 16:41:

> Nej.

> Der er jo SonyEricssons eget HBH-DS970 BT, det skulle efter sigende
> fungere aldeles fremragende

Hej Jan

Kender godt til deres eget men jeg bryder mig ikke om alle de ledninger
- er det ikke netop bluetooth´s berettigelse ?

En anden flink person har svaret i forbruger.dk
Han har haft gode erfaringer med Jabra headsettet og w800i så jeg tror
den indtil videre ligger der.

mvh
Moi?

Fra : moi?

Dato : 21-08-06 16:12

moi? den 19-08-2006 22:42:
> Jan A. den 19-08-2006 16:41:

Jeg har fået oplyst af Telmore, som havde forhørt sig hos SonyEricsson,
at SEw810i ikke understøtter A2DP og dermed kan det nævnte headset ikke
benyttes fuldt ud.

Jeg er dog faldet over et par tråde rundt omkring hvori det alligevel
menes at det kan lade sig gøre men jeg stoler nu mest på SonyEriccsson i
denne sag - det er trods alt dem der har produceret den.