Hvordan er S/E K610i?
Fra : Søren Nielsen

Dato : 15-08-06 21:01

Hej

Jeg overvejer at købe en S/E K610i, men er der nogle her, der har sådan en?
Og som måske lige vil fortælle lidt om hvordan brugervenligheden er.
Jeg er vant til at bruge en Nokia 6230 og jeg vil gerne have en telefon, der
er nogenlunde lige så hurtig til at navigere rundt i menuerne.

Søren

Fra : [52xx] Maciek

Dato : 16-08-06 01:35

Søren Nielsen <kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> wrote:

> [...]
> Jeg er vant til at bruge en Nokia 6230 og jeg vil gerne have en telefon, der
> er nogenlunde lige så hurtig til at navigere rundt i menuerne.

K610i er meget dårligere end en N6230.
Den er langsom, og har et meget utydeligt display, og elendigt camera.
Der er næsten ikke plads til nogen SMS beskeder i den. Man skal hele
tiden slette, ellers kommer der kø. Den har dog en lang standby tid..
K630 eller K750 er et meget bedre bud.

--
Jeg har talt

Fra : Per

Dato : 16-08-06 09:16

"[52xx] Maciek" <macfreak@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Der er næsten ikke plads til nogen SMS beskeder i den. Man skal hele
> tiden slette, ellers kommer der kø. Den har dog en lang standby tid..

Beg to differ

K610 har en pæn skærm og et godt kamera, læs testerne på nettet. Der er
memory kort på 64 mb som kan udvies til f.eks. 1 gigabyte - hvilket giver
rigelig plads. Den med sms besked forstår jeg ikke, det virker fint på min.
Men du har ret i den kan være langsom til at skifte mellem menuerne, der
kommer sikkert en opdaterig til dette.

Den passer fint til mig både i funktioner og størrelse, og Nokia er ikke et
alternativ for mig, da alle dem jeg har haft har været fyldt med fejl.

Du kan overveje Samsung eller Motorola som har nogle gode telefoner og få
fejl.

Men søg på nettet efter test- så får du en mere objektiv information en her
i gruppen.

Fra : [52xx] Maciek

Dato : 17-08-06 23:31

Per <Per@nuerdederigen.com> wrote:

> [...]
> Men du har ret i den kan være langsom til at skifte mellem menuerne, der
Ups... kom til at forveksle K610 med T610 ... sorry

--
Jeg har talt

Fra : Stig Sørensen

Dato : 16-08-06 12:59

Hej Søren.
Jeg skiftede for 1 år siden fra Nokia til SE. Først en K700I og senest
K608I. Jeg har aldrig fortrudt.
Det er lidt rigtigt det med smserne. SE har en begrænsning på hvor mange
beskeder den kan gemme i indbakken. I min K608I får jeg besked om at der
ikke er plads i indbakken selvom jeg har 25 MB fri hukommelse.
Hvor mange beskeder den har plads til, ved jeg ikke. Jeg sletter mine når de
er læst.
At en K610i skulle være "meget dårligere end en N6230" nægter jeg at tro.
Displayet i min 608i er superflot. Kameraet er opgraderet til 2 Mpixel og
sikkert udemærket.
SE610I er desuden en 3G telefon og det er en N6230 ikke.
Køb den bare
Hilsen Stig