Nokia N73 - snarligt prisfald? Erfaringer?
Fra : Jes Vestervang

Dato : 15-08-06 11:36

Hej,

Jeg overvejer at købe en Nokia N73, men synes at 3000,- (m. Sonofon
abb.) er lidt rigeligt at give for en telefon, der ikke kommer til at
leve et overdrevet skånsomt liv. Hvornår kan jeg regne med at
telefonen falder i pris og sker det overhovedet inden for det næste
halve år?

Hvordan er folks erfaringer ellers med telefonen? Hvor hurtigt
reagerer kameraet, når man tager billeder? K750i og de fleste andre er
næsten ubrugelige fordi der går så længe inden billedet tages og fordi
de skal holdes i fuldstændig ro. Nokia reklamerer jo med en mekanisk
lukker, der skulle ændre på dette.

Nye Nokia (o.a.) -telefoner har jo også ofte problemer med softwarens
stabilitet, hvor galt er det på n73'en?
--
mvh Jes Vestervang