Aldi's bluetooth headset
Fra : Jesper Hansen

Dato : 14-08-06 18:49

Hejsa NG

Er der nogen der ved hvordan kvaliteten af Aldi's Bluetooth Headset
"BlueTinum BT-BTH5002 er ??

229 kr. er jo ikke så meget, er det det værd ?? Har jo set at de kan koste
det dobbelte og mere.

På forhånd tak for hjælpen.

Jesper c",)

Fra : Ukendt

Dato : 15-08-06 10:23

Bare for at holde liv i Jespers spørgsmål så vil jeg sige det er også noget
der intreser mig
Men Jesper ..... er det et aktuelt tilbud ? Eller en af dem de altid har i
deres bur
Og jeg vil da lige se om det er bilger i tyskland

Fra : Jesper Hansen

Dato : 15-08-06 16:17

"Kai L..J. Rasmussen" <kai snabel a abou pungt dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> deres bur
> Og jeg vil da lige se om det er bilger i tyskland

Tilbudet gælder fra Onsdag den 16. August 2006

Fra : Kasper Hyllested

Dato : 18-08-06 12:29

"Jesper Hansen" <jmxxh@xx.tdcadsl.dk(fjern x'er for mail)> den 14. august
2006 kl. 19:48 +0100 skrev:
> [...]
>"BlueTinum BT-BTH5002 er ??
>
>229 kr. er jo ikke så meget, er det det værd ?? Har jo set at de kan

ALDI har 30 dages ubetinget returret. Så køb det, prøv det af. hvis du
ikke er tilfreds, så går du bare ned og får dine penge igen.

Mange hilsner

Kasper Hyllested
www.hyllested.net

Fra : C. Caspersen

Dato : 18-08-06 22:11

"Jesper Hansen" <jmxxh@xx.tdcadsl.dk(fjern x'er for mail)> skrev i en
meddelelse news:44e0b77f$0$160$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Er der nogen der ved hvordan kvaliteten af Aldi's Bluetooth Headset
> "BlueTinum BT-BTH5002 er ??

Det virker udmærket.

Jeg har ikke noget at sammenligne med, da det er mit første headset.

/Caspersen

Fra : Jesper Hansen

Dato : 19-08-06 09:28

"C. Caspersen" <cmccas@fjerndettesol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det virker udmærket.
>
> Jeg har ikke noget at sammenligne med, da det er mit første headset.

Lige mine ord også

Første headset nemt og billigt.

Jesper c",)

Fra : Overgaard

Dato : 22-08-06 18:25

Har købt det headset.
Det fungere udmærket. Dog syntes jeg lydern er meget lav i det!

Fra : Per Thomsen

Dato : 23-08-06 10:02

> Har købt det headset.
> Det fungere udmærket. Dog syntes jeg lydern er meget lav i det!

Med opskruet volumen?

Per

Fra : Per Thomsen

Dato : 25-08-06 12:56

> Med opskruet volumen?

Har så også købt det, og ja, det var med opskruet volumen.
Har et andet problem. Den slukker efter 5 min..
Jeg må have ringet til deres kundesupport på mandag.

Per

Fra : Per Thomsen

Dato : 06-11-06 16:21

> Har så også købt det, og ja, det var med opskruet volumen.
> Har et andet problem. Den slukker efter 5 min..
> Jeg må have ringet til deres kundesupport på mandag.

Har modtaget et nyt headset, efter 14 dage. Ikke jordens hurtigste service
men fuldt tilfredsstillende.
Det nye headset fungerer upåklageligt :)

Per