Wireless + GSM i en mobil(pda) ?
Fra : TDJ

Dato : 11-08-06 20:30

Er der nogen som kender et produkt der kan både
mobil (GSM/ GPRS) og wireless LAN ?

Jeg har kig på en Palm Treo 650, men den kan ikke
bruge Wireless, og palm's eget kort til Wireless understøtter
ikke Treo.

Nå.. men kan man så gå den anden vej evt og få
GSM til f.eks. en Tungsten ?

Eller er der helt andre løsninger som har begge dele ?

---
fjern alle madvarer ved svar

my icq pizza [at} gm x oste mad {dot]] net

Fra : Per Bau

Dato : 11-08-06 20:54

"TDJ" <myicqpizza@gmxostemad.netostemad> skrev i en meddelelse
> Er der nogen som kender et produkt der kan både
> mobil (GSM/ GPRS) og wireless LAN ?

Diverse Qtek, Nokia E60, E61 & E70, HP 6150 (så vidt jeg husker) + mange
flere.
--
/Per
Udskift invalid i adressen med com

Fra : Jesper

Dato : 12-08-06 10:40

On Fri, 11 Aug 2006 21:54:14 +0200, Per Bau wrote:

> "TDJ" <myicqpizza@gmxostemad.netostemad> skrev i en meddelelse
>
> Diverse Qtek, Nokia E60, E61 & E70, HP 6150 (så vidt jeg husker) + mange
> flere.

Nokia 9300i og 9500...

Fra : LarsJ

Dato : 13-08-06 00:09

Jesper skrev:

> Nokia 9300i og 9500...

og SonyEricsson P990 og så er der en Treo p700 på gaden

Fra : LarsJ

Dato : 13-08-06 00:10

LarsJ skrev:

> og SonyEricsson P990 og så er der en Treo p700 på gaden

sorry - 700p (som den hedder) har ikke wlan

Fra : Jesper

Dato : 13-08-06 11:33

On Sun, 13 Aug 2006 01:10:01 +0200, LarsJ wrote:

> sorry - 700p (som den hedder) har ikke wlan

Den har vist heller ikke GSM. Så vidt jeg ved er det en CDMA-telefon som
kun virker i USA... og Irak.

Fra : TDJ

Dato : 15-08-06 20:56

Jesper <no@spam.dk> wrote in news:pan.2006.08.13.10.33.14.650546@spam.dk:

> Den har vist heller ikke GSM. Så vidt jeg ved er det en CDMA-telefon som
> kun virker i USA... og Irak.

Nopes.. det er "der ikke grund til" iflg Palm:

> Wie auch die vorherigen Treo-Modelle bietet der Neuling kein WLAN,
> allerdings sieht Palm durch den Einsatz von EvDO auch keinen Grund dafür,
> weil dies ein würdiger Ersatz für WLAN bedeute.
(http://www.golem.de/0605/45314.html)

Joe.. men.. for steder som ik lige har EvDO er det måske meget rart at ha..

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 13-08-06 22:11

fr 11 aug 2006 09:30:26p satte TDJ sig på en taburet og skrev følgende på
et stykke vådt franskbrød:

> Eller er der helt andre løsninger som har begge dele ?

De fleste nyere modeller fra Qtek har det du søger. Jegf har selv Qtek 9100
og den sparker bare røv lover jeg dig.

Steven

--
Mail kan for tiden sendes direkte til mig på fox_heumow@trashmail.net

Kig altid efter min nyeste post og brug mailadressen fra den, da denne
adresse skifter tit.
Ved første spam modtaget på denne mail er adressen udgået.