opsætning af Logitech® Mobile Freedom blue~
Fra : Hammel

Dato : 11-08-06 20:19

Hej NG.

Jeg har et bluetooth headset fra Logitech som jeg ikke kan parre med min
Nokia 6230i. Min gamle mobil 6230 har jeg sat op til headsættet uden
problemer, men har ikke brugsanv. mere, og kan ikke huske hvordan jeg
gjorde. Jeg har tændt headsættet, og til bluetooth på telefon. derefter
søger jeg efter ekstraudstyr til lyd, men " ingen enheder fundet" Hvad gør
jeg forkert??

Mvh Tommy

Fra : BT

Dato : 12-08-06 13:08

"Hammel" <hammelmos@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> søger jeg efter ekstraudstyr til lyd, men " ingen enheder fundet" Hvad gør

Så er det heldigt at jeg lige har købt en.. Men jeg har også smidt
bruganvisnig væk PT..
Men når jeg finder den, skal jeg nok lige scanne den danske del ind, til
næste gang du får brug for den..

Men til problemet.. Tilgiv mig, hvis det er forkert. Men jeg er 99% sikker
på det er denne måde det gøres..

Bluetooth skal være slukket på begge enheder..
Start med at få mobilen til at søge efter enheder...
Tændt headset, og hold tænd-knappen nede indtil den blinker..
Headset skulle så blinke råd & blå ( Gør på min )
Så skulle din telefon gerne finde den..

Pinkode 0000 (nul,nul,nul,nul)

Håber det hjælp

/BRian

Fra : Hammel

Dato : 12-08-06 20:27

Hej Brian.

Jeg forstår ikke helt. Du skriver at bluetooth skal være slukket på begge
enheder. Jeg kan godt slå BT fra på min mobil, men det kan jeg ikke på
logitech. Den er enten tændt eller slukket. Jeg kan ikke søge efter enheder
uden at BT er slået til. Mit headset blinker blå hurtigt 3 gange, og efter
en pause blinker den 3 gange igen. Jeg har prøvet, men det virker desværre
ikke. Jeg venter på at du finder din brugsanv.:)

Mvh Tommy

Fra : BT

Dato : 13-08-06 06:57

> [...]
> og efter en pause blinker den 3 gange igen. Jeg har prøvet, men det virker
> desværre ikke. Jeg venter på at du finder din brugsanv.:)

Hmm. Jeg fik vist ikke skrevet det tydeligt nok, Min fejl.
Men ja. Du skal selvfølgelige tænde for BT på din mobil for at søge efter
headset..

Og når du tænder for headsettet, skal du holden knappen inde i ca. 10
sekunder, indtil den blinker både blåt og rødt..

Man jeg skal nok lede videre efter brugsanvisningen

/Brian

Fra : Hammel

Dato : 13-08-06 19:42

Hej Brian.

Jeg har nu prøvet igen, efter de nye anvisninger, og DET VIRKER SGU....
tusind tak for hjælpen