Telia og Sonofon i regnvejr= ingen forbind~
Fra : Snuden

Dato : 10-08-06 22:21

Jeg har selv oplevet og kender flere der har oplevet fænomenet med meget
kraftige regnskyl og ingen forbindelse på mobilen hvis man bruger et af
ovenstående net. På tdc`s net, har jeg ikke oplevet nogle problemer i den
retning, og har en teori om, at da Sonofon og Telia bruger radiokæde mellem
deres stationer, afbrydes forbindelsen mellem radiolinkene i meget kraftigt
regnvejr. Ikke helt usandsynlig. Omvendt kan tdc få gravet deres kabler
over, så hvilken løsning der er bedst er ikke til at sige

Snuden

Fra : N_B_DK

Dato : 01-09-06 14:27

Snuden wrote:
> [...]
> mellem radiolinkene i meget kraftigt regnvejr. Ikke helt usandsynlig.
> Omvendt kan tdc få gravet deres kabler over, så hvilken løsning der

Det opleves med _alle_ udbydere, men det skal være nærmest skybrud

--
MVH.
N_B_DK