Kan man finde en person der har taletid ?
Fra : kt

Dato : 08-08-06 21:37

Kan man finde en person der har taletid ? ligsom man kan slå en person der
har et normal nr ? ??

/klaus

Fra : michael

Dato : 08-08-06 22:06

I så fald vil du sikkert blive sigtet for vold.

/michael

Fra : kt

Dato : 08-08-06 22:23

Ja det ved jeg godt men det var ikke helt det jeg mente men ...

det var mere om man kunne se hvem der havde det talttid kort

Fra : Peter D.

Dato : 08-08-06 22:32

Hej.

> det var mere om man kunne se hvem der havde det talttid kort

Nej......

Ihvertfald ikke altid.....
Jeg har tidligere haft købt et par stykker i forskellige kiosker, uden at
skulle oplyse noget som helst.....

--
Mvh.
Peter

Fra : kt

Dato : 08-08-06 22:38

ok

Fra : Henrik Münster

Dato : 08-08-06 22:37

On 2006-08-08 23:23:15 +0200, "kt" <ket@city.dk> said:

> Ja det ved jeg godt men det var ikke helt det jeg mente men ...
>
> det var mere om man kunne se hvem der havde det talttid kort
>
> "michael" <michaelsemail@ofir.dk> skrev i en meddelelse

Normalt kan man ikke. Taletidskort køber man jo anonymt. Men en person
med et taletidskort kan jo selv anmelde sit nummer til telefonbogen,
hvad enten den er fysisk eller på nettet. Det er nu nok de færreste,
der gør det.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Snuden

Dato : 09-08-06 01:50

"michael" <michaelsemail@ofir.dk> skrev i en meddelelse
>I så fald vil du sikkert blive sigtet for vold.

Den fik jeg ikke...Kan nogen forklare?!

Snuden

Fra : Michael

Dato : 09-08-06 06:24

Snuden skrev:

>"michael" <michaelsemail@ofir.dk> skrev i en meddelelse
>
>Den fik jeg ikke...Kan nogen forklare?!

Det sjove er i den her sætning:
"ligsom man kan slå en person der har et normal nr ? ??"

KT var lidt for hurtig da han skrev sit spørgsmål

--
LMBC
Jeg udtaler mig ikke på vegne af den norske stat

Fra : Sønderbronx \(6400\)

Dato : 09-08-06 04:46

Hvordan bliver man sigtet for vold, hvis man checker, hvem man snakker med.

Fra : Michael

Dato : 09-08-06 06:25

Sønderbronx (6400) skrev:

>Hvordan bliver man sigtet for vold, hvis man checker, hvem man snakker med.

Fordi det ofte er ulovligt at slå på personer

Fra : Sønderbronx \(6400\)

Dato : 09-08-06 08:28

Hallo !.

Fordi man checker en person, er ikke ensb. med at man slår dem....

Fra : Per

Dato : 09-08-06 08:47

"Sønderbronx (6400)" <ingenmail@tak.dk> skrev i en meddelelse
> Hallo !.
>
> Fordi man checker en person, er ikke ensb. med at man slår dem....

> "Michael" <spamhell@brandt-christensen.dk> skrev i en meddelelse

Hej Sønder ---
Læs teksten igen , så ser du hvor den er begravet.
Du er lidt på vildspor

Michael skrev "man kan slå en person der har normalt nummer" Han burde have
skrevet "man kan slå en person der har normalt nummer op" .

Forskellen er ordet OP - der er en forskel på at slå en person og at slå en
person OP !

Men nu er joken væk når det skal TYDELIGØRES

Fra : Leif Neland

Dato : 09-08-06 10:03

Per wrote:

> [...]
> burde have skrevet "man kan slå en person der har normalt nummer op" .
>
> Forskellen er ordet OP - der er en forskel på at slå en person og at

Det er OK at slå en person OP, men ikke NED eller UD.
Ikke at forveksle med at slå op med personen.

> Men nu er joken væk når det skal TYDELIGØRES

Jae..

Leif

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 13-08-06 22:20

on 09 aug 2006 11:02:44a satte Leif Neland sig på en taburet og skrev
følgende på et stykke vådt franskbrød:

> Det er OK at slå en person OP, men ikke NED eller UD.
> Ikke at forveksle med at slå op med personen.

Dete r også helt lovligt at slå op med personen

Steven

--
Mail kan for tiden sendes direkte til mig på fox_heumow@trashmail.net

Kig altid efter min nyeste post og brug mailadressen fra den, da denne
adresse skifter tit.
Ved første spam modtaget på denne mail er adressen udgået.

Fra : Sønderbronx \(6400\)

Dato : 09-08-06 04:48

Taletid er nok temmeligt begrænset, hvem du kan finde.
Derimod alm. kan du finde de fleste, der bruger alm. nr.

Der vil altid være nogen, der ikke vil have deres nr. offentligt
tilgængeligt.

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 09-08-06 13:55

"kt" <ket@city.dk> wrote in message
> Kan man finde en person der har taletid ? ligsom man kan slå en person
> der har et normal nr ? ??

Nej til gengæld kan teleselskaberne i 99% af tilfældende sagtens gøre det...

Fra : Peter D.

Dato : 10-08-06 10:23

Hej.

> Nej til gengæld kan teleselskaberne i 99% af tilfældende sagtens gøre
> det...

Forklar venligst......

--
Mvh.
Peter

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 17-08-06 13:45

"Peter D." <pshdo@tele.two.adsl.dk> wrote in message
> Hej.

> Forklar venligst......

Se svar under.. de bruger blot imei koden ... og naturligvis skal telefonen
på et tidspunkt i dens liv have haft et ikke taletidskorts simkort i...
ellers så kan de ikke.. men de telefoner er sjældne..

Fra : N_B_DK

Dato : 01-09-06 14:30

Flemming Lynggaard wrote:
> [...]

dvs du mener at 99% af alle folk har købt deres telefon fra ny ? der er
ingen der køber brugt længere ?

--
MVH.
N_B_DK

Fra : michael

Dato : 01-09-06 15:15

N_B_DK wrote:
> dvs du mener at 99% af alle folk har købt deres telefon fra ny ? der er
> ingen der køber brugt længere ?

Plus alle de, der køber en telefon uden abonnement. Der bliver man
heller ikke registreret nogen steder.

/michael

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 01-09-06 15:58

In article <d469ec53e9533fdbec8f83f7906fa470@spamme-dyndns.dk>,
"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote:

> dvs du mener at 99% af alle folk har købt deres telefon fra ny ? der er
> ingen der køber brugt længere ?

Jeg gør (køber ny).

Jeg kan ikke få mig selv til at give 800,- for en populær model i DBA,
når jeg kan gå ned i Telekæden og forlænge mig abb. og smide 1,- på
disken...

--
Med venlig hilsen,
Martin Johansen, Kolding

Fra : N_B_DK

Dato : 05-09-06 12:18

Martin Johansen [6000] wrote:
> Jeg gør (køber ny).
>
> Jeg kan ikke få mig selv til at give 800,- for en populær model i DBA,
> når jeg kan gå ned i Telekæden og forlænge mig abb. og smide 1,- på
> disken...

Det er langt fra alle modeller man kan købe med tilskud

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 13-08-06 22:22

on 09 aug 2006 02:54:35p satte Flemming Lynggaard sig på en taburet og
skrev følgende på et stykke vådt franskbrød:

> Nej til gengæld kan teleselskaberne i 99% af tilfældende sagtens gøre
> det...

Selvfølgelig. De har simkortnummeret jo og de kan finde ud af hvor der
bliver ringet fra men navn og adresse kan de umiddelbart ikke finde.

Steven

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 17-08-06 13:44

"Steven Nybo Andersen" <ingen@mail.tak> wrote in message
> on 09 aug 2006 02:54:35p satte Flemming Lynggaard sig på en taburet og

> Selvfølgelig. De har simkortnummeret jo og de kan finde ud af hvor der
> bliver ringet fra men navn og adresse kan de umiddelbart ikke finde.

Fordi de finder imei nummeret og så ser de om telefonen har været købt et
sted med et simkort med navn på.. og det har 99% af alle telefoner jo..

De fleste bliver jo netop købt med et abbo på en måde..

Lidt tricky men det er måden..