Nokia PC Suite
Fra : skand

Dato : 08-08-06 14:38

Jeg har tidligere ikke haft problemer med PC Suite, men nu har jeg lige
downloadet en ny version 6.81 og kan simpelthen ikke få forbindelse
med min N6230i via CA-53 USB-kabel - jeg får beskeden, at den er
forbundet i "inkompatibel tilstand", ret det på telefonen - er der
nogen som hjælpe ?

på forhånd tak
/Søren

Fra : skand

Dato : 09-08-06 10:25

Jeg skal simpelthen bare have forbindelse med telefonen over PC'en, så
jeg kan lave en backup, sende SMS fra PC'en osv.

/Søren

Fra : Sønderbronx \(6400\)

Dato : 09-08-06 10:32

Hvad med en USB BT dongle ?

Fra : Bo Mortensen

Dato : 09-08-06 19:57

Hej

Som jeg forstår spørgsmålet er det et problem med en ny version af
noget software der tidligere virkede. Spørgeren er sandsynligvis ikke
interesseret i at skifte tilslutningsmetode blot fordi NOKIA måske
har lavet en fejl i den version som brugeren har "opgraderet" til.

Jeg har netop installeret v.6.81.13.0 på en Windoze, hvor der ikke
tidligere havde været Nokia PC Suite. Ved USB-tilslutning af telefonen
bliver Windoze ved med at finde ny hardware som jeg skal installere
software til.
Måske jeg skulle afinstallere PC Suite, tilslutte telefonen og pege på PC
Suite filen når Windoze vil installere software til den "nye" hardware ?

/Bo

Fra : Michael

Dato : 13-08-06 13:43

Har samme problem, efter automatisk download af ny version - USB driver kan
ikke findes - blot med en Nokia 6280 og samme kabel.

Som jeg forstår det installeres USB driveren ved installationen af PC Suite
i modsætning til tidligere hvor det foregik driveren skulle installeres
separat. På trods af dette kan hardwaren ikke installeres..

Vær opmærksom på at softwaren skal installeres INDEN kabel og telefon
tilsluttes.
MEN dette hjalp ikke.. har derfor afinstalleret al softwaren.

Vil prøve igen når der kommer en ny version.
Det er en ommer Nokia - det er simpelthen ikke godt nok.

Software info - via kontrolpanelet:
- Nokia PC Suite 6.81.13.0
- Nokia PC Connectivity Solution 6.23.9.0
- Nokia Connectivity Cable Driver 6.81.1.2

WinXP Pro SP2

Mvh.
Michael