Erfaring med Opera mini og evt. på Siemens~
Fra : Preben Kaas

Dato : 08-08-06 09:16

Håber der er en eller anden, som kan hjælpe mig videre, da jeg ikke
kan komme længere end til punktet, hvor Opera mini beder mig om at
acceptere slutbrugeraftalen.
Derefter kører jeg i ring i alle menuerne.

mvh
Preben

ved mail fjern xxxx

www.prebenkaas.dk

Fra : Henrik Münster

Dato : 08-08-06 14:03

On 2006-08-08 10:15:30 +0200, Preben Kaas <prebenkaas@xxxxhjallesenet.dk> said:

> Håber der er en eller anden, som kan hjælpe mig videre, da jeg ikke
> kan komme længere end til punktet, hvor Opera mini beder mig om at
> acceptere slutbrugeraftalen.
> Derefter kører jeg i ring i alle menuerne.

Det er jo et java-program. Har du indstillet afviklingen af java korrekt?
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Preben Kaas

Dato : 08-08-06 14:56

On Tue, 8 Aug 2006 15:03:16 +0200, Henrik Münster <henrik@muenster.dk>
wrote:

>Det er jo et java-program. Har du indstillet afviklingen af java korrekt?

Skal jeg være helt ærlig, så aner jeg det ikke.
Mit kendskab til hvorledes mobiltelefoner og deres systemer virker er
yderst begrænset.
Ved du hvor man kan få hjælp til korrekt opsætning??

Med venlig hilsen
Preben

ved mail fjern xxxx

www.prebenkaas.dk

Fra : Henrik Münster

Dato : 08-08-06 21:16

On 2006-08-08 15:55:57 +0200, Preben Kaas <prebenkaas@xxxxhjallesenet.dk> said:

> Skal jeg være helt ærlig, så aner jeg det ikke.
> Mit kendskab til hvorledes mobiltelefoner og deres systemer virker er
> yderst begrænset.
> Ved du hvor man kan få hjælp til korrekt opsætning??

Nej, desværre. Jeg er også lidt af en begynder. Jeg har bare lige fået
Opera Mini til at virke på en Sony Ericsson Z530i. Jeg havde også
problemer i starten, men så kom jeg i tanker om, at det er et
java-program. Så gik jeg ind i java-afvikling og indstillede min
operatørs hjemmeside som den, der skulle afvikles java fra. Sådan
husker jeg det i hvert fald. Jeg kan ikke få fat i telefonen lige nu,
og jeg kan ikke finde det i manualen.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster